Βελτιώσεις σπορ μοντέλων και ειδικά γερμανικής προέλευσης με τούρμπο κινητήρες βενζίνης παρουσιάζονται σε τακτική βάση από διάφορους βελτιωτικούς οίκους Ωστόσο, αναβαθμίσεις μπορούν να δεχτούν και πιο “καθημερινά” αυτοκίνητα και μάλιστα με ντίζελ μηχανικά σύνολα.
Η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων Mcchip-DK Rπροσφέρει κιτ αύξησης της ισχύος για το δεύτερης γενιάς Hyundai i30 με τον κινητήρα πετρελαίου 1.6 λτ. CRDi, εργοστασιακής ισχύος 110 ίππων και 260 Nm ροπής. Με αυτό το μοτέρ, το μικρομεσαίο Hyundai επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δευτερόλεπτα, ενώ η κατανάλωση είναι στα 3,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 94 γρ./χλμ. Παράλληλα υπάρχει και το ισχυρότερο i30 1.6 CRDi των 136 εργοστασιακών ίππων και 280 Nm ροπής.
Μέσω επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου, η Mcchip-DKR ανεβάζει την ισχύ του ντίζελ των 110 ίππων στους 143 ίππων και 324 Nm ροπής, ενώ χρειάζεται περίπου 4 ώρες για τη μετατροπή. Επιδόσεις δεν αναφέρονται, ωστόσο τα 0-100 χλμ./ώρα θα είναι κοντά στα 10,6 δλ. που χρειάζεται το εργοστασιακό i30 1.6 CRDi 136 PS, ενώ βελτιωμένες θα είναι και οι ρεπρίζ.
Επίσης, το συγκεκριμένο αναβαθμισμένο i30 εφοδιάζεται με νέο σύστημα εξάτμισης με δύο απολήξεις και εξωτερικά ξεχωρίζει η μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής.