Την πλήρη εμφάνισή του κάνει το πιο πρακτικό νέο Audi A4 Avant, λίγο καιρό μετά την παρουσίαση του νέου Α4 sedan και του νέου S4. Με μήκος 4.725 χλστ., πλάτος 1.842 χλστ., ύψος 1.434 χλστ. και μεταξόνιο 2.820 χλστ. είναι μόνο λίγο ψηλότερο από το σεντάν μοντέλο, από το οποίο παράλληλα διαφέρει σχεδιαστικά στο πίσω άκρο.
Στο πολυτελές και υψηλής τεχνολογίας εσωτερικό του νέου Audi A4 Avant προσφέρονται άνετοι χώροι για τους επιβάτες και μεγάλος και πλήρως εκμεταλλεύσιμος χώρος αποσκευών 505 λίτρων (μέχρι την εταζέρα).
Οι διαθέσιμοι κινητήρες θα είναι συνολικά επτά, τρεις βενζίνης TFSI και τέσσερις ντίζελ TDI. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει τον 2.0 TFSI με ισχύ 190 ίππων ή στην πιο οικονομική έκδοση 2.0 TFSI ultra με την ίδια απόδοση αλλά με χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 (από 5,5 λτ./100 χλμ. και 124 γρ./χλμ.). Στους ντίζελ υπάρχουν οι εκδόσεις 2.0 TDI S tronic 150 hp, 2.0 TDI ultra S tronic 150 hp, 2.0 TDI ultra S tronic 190 hp, 2.0 TDI ultra 190 hp, 3.0 TDI S tronic 218 hp και 3.0 TDI quattro S tronic 218 hp.
Μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και η έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη/φυσικό αέριο) A4 Avant g-tron, η οποία θα λανσαριστεί στις αρχές του 2016. Το εν λόγω μοντέλο εφοδιάζεται με το νέο 2.0 TFSI κινητήρα ισχύος 170 ίππων και 270 Nm ροπής. Τα πιστόνια και οι βαλβίδες έχουν ειδικά τροποποιηθεί για την λειτουργία και με το φυσικό αέριο, ενώ ένας ηλεκτρονικός ελεγκτής μειώνει την υψηλή πίεση του φυσικού αερίου από τα 200 bar που είναι αποθηκευμένο στις δεξαμενές στα 5 έως 10 bar στον χώρο του κινητήρα.
Η κατανάλωση φυσικού αερίου ανέρχεται στα λιγότερα από τέσσερα κιλά CNG/100 χλμ. (αντιστοιχούν με 3,4 €/100 χλμ. με τρέχουσα τιμή του φυσικού αερίου) και οι εκπομπές CO2 είναι κάτω από 100 γρ./χλμ. Παράλληλα οι δεξαμενές χωρητικότητας 19 κιλών CNG εξασφαλίζουν αυτονομία άνω των 500 χλμ. συν άλλα 450 χλμ. με την χρήση βενζίνης (δεξαμενή 25 λτ.). Οι δεξαμενές CNG με πίεση λειτουργίας 200 bar και -15 βαθμούς Κελσίου είναι κατασκευασμένες από ελαφριά αλλά πολύ ισχυρά υλικά, όπως ίνες άνθρακα ενισχυμένου με υαλονήματα και ζυγίζουν 56% λιγότερο από τις χαλύβδινες. Πριν εγκατασταθούν σε ένα αυτοκίνητα δοκιμάζονται σε πιέσεις των 300 bar.