Η Opel γιορτάζει 15 χρόνια από το λανσάρισμα του πρώτου μοντέλου OPC (Opel Performance Center) το 1999, το οποίο ήταν το Astra δεύτερης γενιάς (G) με το 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 160 ίππων με τις όχι και τόσο καλές επιδόσεις εν κινήσει λόγω έλλειψης δύναμης στις χαμηλές στροφές. Το μηχανικό αυτό σύνολο βασιζόταν στον 2λιτρο ECOTEC των 136 ίππων, ωστόσο διέθετε διαφορετικά έμβολα, εκκεντροφόρους, μεγαλύτερη εισαγωγή, επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο και νέο σύστημα εξάτμισης. Επιπλέον, εφοδιαζόταν με αμορτισέρ Bilstein, χαμηλωμένη κατά 2 εκατοστά ανάρτηση, μεγαλύτερα δισκόφρενα, νέα ψαλίδα βάσης εμπρός, 17άρες ζάντες και πιο άμεσο τιμόνι. Εξωτερικά το πιο δυναμικό του στιλ ενίσχυαν τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ στο εσωτερικό ξεχώριζαν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro.
Το 2001 λανσαρίστηκε το πρώτο Zafira OPC αλλά με 2.0 λτ. turbo κινητήρα απόδοσης 192 ίππων και 250 Nmροπής (έναντι 400 Nm του τωρινού 2.0 turbo) και ήταν τότε το ταχύτερο μικρομεσαίο MPV. Το μηχανικό αυτό σύνολο με 200 ίππους τοποθετήθηκε και στο Astra το 2002, βελτιώνοντας σημαντικά τις ρεπρίζ, λόγω υψηλότερης ροπής σε χαμηλότερες στροφές. Τρία χρόνια αργότερα, το 2005 παρουσιάστηκε το εκσυγχρονισμένο 3ης γενιάς Astra OPC 2.0 Turbo 240 hp, ενώ την ίδια χρονιά έκαναν την εμφάνισή τους τα δεύτερης γενιάς Zafira OPC 2.0 Turbo 240 hp και για πρώτη φορά το Vectra OPC 2.8 Turbo V6 255 hp.
Το 2006 η Opel εισήγαγε στην «οικογένεια» των OPC και το Meriva OPCμε τον 1.6 turbo 180 hp, o οποίος τοποθετήθηκε το 2007 στο πρωτοεμφανιζόμενο Corsa OPC 1.6 turbo 192 hp με τις πολύ καλές επιδόσεις. Το επόμενο σπορ μοντέλο της Opel ήταν το Insignia OPC 2.8 V6 turbo 325 hp που παρουσιάστηκε το 2009, ενώ το 2012 έκανε την εμφάνισή του το τελευταίας γενιάς Astra OPC 2.0 Turbo 280 hp.