Την έκπληξη κάνει η Audi με το quattro concept nanuk, το οποίο θυμίζει έντονα το Italdesign Parcour concept, που είχε παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο. Αντίστοιχα λοιπόν και το Audi quattro concept nanuk αποτελεί την σπουδή ενός supercar με χαρακτηριστικά crossover. Εξωτερικά το μήκους 4.541 χλστ., πλάτους 1.990 χλστ., ύψους 1.337 χλστ. κα με μεταξόνιο 2.710 χλστ. αμάξωμά του μοιάζει και με το Audi quattro concept, ενώ το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και το αμάξωμα από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα. Ωστόσο, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ελαφρύ, αφού ζυγίζει άδειο 1.900 κιλά, αν και στην πραγματικότητα δεν στέκονται εμπόδιο για την επίτευξη υψηλών επιδόσεων.
Πιο αναλυτικά, το Audi quattro concept nanuk με το κινητήρα πετρελαίου V10 TDI των 5.0 λίτρων αποδίδει 544 ίππους και 1.000 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., επιταχύνει το αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 305 χλμ./ώρα και η κατανάλωση ανέρχεται στα 7,8 λτ./100 χλμ. Για την πέδησή του φροντίζουν οι κεραμικοί δίσκοι, ενώ τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 235/40 εμπρός και 295/45 πίσω με ζάντες 22 ιντσών.
Η αερανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος και έτσι η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος μπορεί να αυξηθεί από 30 έως 40 χιλιοστά, ενώ το σύστημα ρυθμίζει αυτόματα το ύψος ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης. Παράλληλα, το Audi quattro concept nanuk εφοδιάζεται με παθητική τετραδιεύθυνση και έτσι όταν ο οδηγός στρίβει σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρίβουν και αυτοί σε αντίθετη φορά με τους εμπρός σε γωνία έως 9 μοιρών, για καλύτερη ευελιξία και οδική συμπεριφορά.