Τρία χρόνια μετά την παρουσίαση του Audi quattro concept, η γερμανική φίρμα παρουσιάζει την εξέλιξη αυτού, το Audi Sport quattro concept, που φαίνεται να είναι πιο κοντά στην παραγωγή όσο ποτέ άλλοτε. Το μήκους 4.602 χλστ., πλάτους 1.964 χλστ., ύψους 1.386 χλστ. και με μεταξόνιο 2.784 χλστ. αμάξωμά του πατάει σε ζάντες 21 ιντσών με ελαστικά 285/30 και θυμίζει έντονα αυτό του προγενέστερου κουπέ πρωτότυπου μοντέλου, ωστόσο παρουσιάζει πιο δυναμικά και «γήινα» σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Κυρίαρχα αισθητικά του στοιχεία αποτελούν τα τεχνολογίας Matrix LED φωτιστικά σώματα από το Audi A8, η μεγάλη μάσκα με τους ευμεγέθεις εμπρός αεραγωγούς, οι έντονες καμπύλες στα φτερά και το κυρτό πίσω τμήμα με την ενσωματωμένη αεροτομή στο τελείωμα της πίσω πόρτας του χώρου αποσκευών των 300 λίτρων. Παράλληλα διάφορα εξωτερικά τμήματα, όπως τα σπόιλερ εμπρός και στα πλαϊνά και ο διαχύτης πίσω είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, τα φτερά, οι πόρτες και η οροφή από αλουμίνιο και η πίσω πόρτα από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα.
Το εσωτερικό του Audi Sport quattro concept είναι όπως πρέπει σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Λιτό αλλά όχι απλοϊκό σχεδιαστικά, χωρίς πολλές «φανφάρες» και επικεντρωμένο στον οδηγό. Σπορ τιμόνι τριών ακτινών με paddles για τις αλλαγές ταχυτήτων και μπουτόν αλά Formula 1 για διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου, στο κέντρο του πίνακα οργάνων με την αγωνιστική αύρα το μεγάλο στροφόμετρο και γυμνό ανθρακόνημα σε πολλές επιμέρους επιφάνειες.
Μεγάλο ενδιαφέρουν παρουσιάζει το Audi Sport quattro concept και κάτω από το αμάξωμα, αφού εφοδιάζεται με υβριδικό σύνολο συνδυαστικής ισχύος 700 ίππων και 800 Nm ροπής, συνδυασμένο με 8τάχυτο κιβώτιο tiptronic. Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από έναν V8 biturbo κινητήρα 4.0 λίτρων ισχύος 560 ίππων και 400 Nm ροπής με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 kW (150 ίπποι) και 400 Nm ροπής, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μια υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων – λιθίου 14,1 kWh που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος. Μάλιστα το Audi Sport quattro concept περιλαμβάνει τρεις επιλογές λειτουργίας, την αμιγώς ηλεκτρική με αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων, την υβριδική και την Sport για μέγιστες επιδόσεις.
Το υβριδικό σύνολο επιταχύνει το αμάξωμα των 1.850 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 305 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται σε μόλις 2,5 λτ./100 χλμ. και 59 γρ./χλμ. αντίστοιχα.