Η McLaren εισήλθε στον περιβάλλοντα χώρο της plug-in υβριδικής τεχνολογίας στις αρχές του προηγούμενου έτους, με την Artura. Ένα εγχείρημα που ξεκίνησε στραβά, με πολλά προβλήματα αξιοπιστίας στην εξέλιξη, συνέχισε με ακόμα μεγαλύτερες δυσκολίες -καθώς οι Άγγλοι αναγκάστηκαν να πουλήσουν συλλογή αυτοκινήτων αξίας 120+ εκατ. ευρώ, για να εξασφαλίσουν κονδύλια- και όπως φαίνεται, συνεχίζει να μαστίζεται από αναποδιές.
Το NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) εξέδωσε νέο πρόγραμμα ανάκλησης για την Artura, αναφέροντας πως ορισμένα αυτοκίνητα κινδυνεύουν να τυλιχτούν στις φλόγες! Η αιτία του κακού εντοπίζεται σε έναν σωλήνα της αντλίας καυσίμου χαμηλής πίεσης, ο οποίος ενδέχεται να βγει από την θέση του κατά την εκκίνηση του κινητήρα και να ρίξει καύσιμο σε εξαρτήματα με υψηλή θερμοκρασία. Μια κατάσταση με διάχυτο τον κίνδυνο της ανάφλεξης, με ό,τι καταστροφικό μπορεί να συνεπάγεται κάτι τέτοιο.
Όταν λέμε «εκκίνηση του κινητήρα» δεν εννοούμε μόνο την πρώτη μιζιά, η οποία ούτως ή άλλως δεν υφίσταται στην Artura (ξεκινάει με τον ηλεκτροκινητήρα). Ως PHEV που είναι, το βρετανικό GT εναλλάσσει την κίνησή του μεταξύ θερμικής και ηλεκτρικής ενέργειας. Μπορείς, δηλαδή, να πατήσεις τέρμα το γκάζι, να εξαπολύσεις τους 680 ίππους στην άσφαλτο (580 ο 3.0 V6 twinturbo, 100 ο ηλεκτροκινητήρας), να πιάσεις τα 330 χλμ./ώρα της τελικής και μετά να ηρεμήσεις, ρολάροντας στον αυτοκινητόδρομο. Μέχρι τα 130 χλμ./ώρα η Artura έχει τη δυνατότητα να κινηθεί μόνο με το ρεύμα, απενεργοποιώντας τον βενζινοκινητήρα. Και τούμπαλιν, πηγαίνεις με 100 χλμ./ώρα ηλεκτροκίνητα, πατάς τέρμα το γκάζι και εξαφανίζεσαι. Τέτοιες διακυμάνσεις κρύβουν τους μεγαλύτερους κινδύνους πυρκαγιάς σε ενδεχόμενη διαρροή, όπου τα πάντα στο μηχανοστάσιο είναι πυρωμένα.
Συνολικά 362 Artura επί αμερικανικού εδάφους επηρεάζονται από την ανάκληση, χρονολογίας 2022 και 2023.