Η MG στην Ελλάδα κάνει ακόμα πιο προσιτό σε τιμή το μικρό χάτσμπακ μοντέλο της MG3, τόσο με τον κινητήρα αμιγώς βενζίνης, όσο και με το πολύ πιο αποδοτικό και εξελιγμένο Hybrid+ μηχανικό σύνολο. Συγκεκριμένα το MG3 1.5 GDI 115 PS προσφέρεται τώρα από μόνο 17.250 ευρώ και το MG3 Hybrid+ 1.5 195 PS από 19.650 ευρώ, τιμές που συμπεριλαμβάνουν και την τρέχουσα προωθητική ενέργεια.
Οι προαναφερθείσες τιμές αφορούν το αρχικό επίπεδο εξοπλισμού Excite, στο οποίο ανήκουν όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ανέσεων. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακή οθόνη οδηγού 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών συμβατή με iOS ή Android, πλοήγηση, MG iSMART Lite για απομακρυσμένο έλεγχο του αυτοκινήτου μέσω του smartphone, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω και ηλεκτρικοί καθρέπτες. Πολύ σημαντική παροχή που αφορά όλα τα MG3 είναι η εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ. (όποιο συμβεί νωρίτερα), μαζί με τη 7ετή οδική βοήθεια.
«Σούπερ» το υβριδικό των 195 ίππων

Στον τομέα των κινητήρων, αναμφίβολα μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το Hybrid+ σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων. Στην τιμή των 19.650 ευρώ είναι το πιο προσιτό full hybrid μοντέλο της ελληνικής αγοράς, όπως επίσης και το ισχυρότερο σε αυτά τα λεφτά. Το μηχανικό αυτό σύνολο «παντρεύει» ένα δυνατό ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων και 250 Nm ροπής και ένα ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. κύκλου Άτκινσον με ισχύ 102 ίππων και 128 Nm ροπής. Για την παροχή ρεύματος στο ηλεκτρομοτέρ φροντίζει η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh, ενώ η μετάδοση γίνεται με ένα υβριδικό αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Η μέση ρεαλιστική κατανάλωση των 5,4 λτ./100 χλμ. είναι πολύ χαμηλή, ενώ σε αστικές συνθήκες μπορεί να πέσει στα 4,5 λτ./100 χλμ. η και χαμηλότερα, χάρη στη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης. Επιπλέον, με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας. Παρότι ολιγαρκές σε καύσιμο, το Hybrid+ σύνολο εξασφαλίζει και πολύ γρήγορες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 5 δλ.
«Κλασικός» ο βενζινοκινητήρας
Ο πιο «παραδοσιακός» κινητήρας αμιγώς βενζίνης των 1.5 λτ. είναι τετρακύλινδρος και ατμοσφαιρικός. Στην τιμή των 17.250 ευρώ προσφέρει τη μεγαλύτερη ισχύ στην κατηγορία του, αποδίδοντας 115 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 148 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και σύμφωνα με τις μετρήσεις της MG φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα των 185 χλμ./ώρα. Η εργοστασιακή κατανάλωση σε συνδυαστικό κύκλο είναι 6,1 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 137 γρ./χλμ. (88 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Μοντέρνο και στιβαρής κατασκευής
Το MG3 βενζίνης με το υβριδικό είναι ίδια εξωτερικά, με τη μόνη ειδοποιό διαφορά να εντοπίζεται στο λογότυπο «HYBRID+» που είναι τοποθετημένο στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Το supermini της MG με το σφηνοειδές προφίλ έχει μήκος 4.113 χιλιοστά, πλάτος 1.797 χιλιοστά, ύψος 1.502 χιλιοστά. και μεταξόνιο 2.570 χιλιοστά. Περνώντας στο εσωτερικό τους, οι διαφορές μεταξύ τους εστιάζονται στον σχεδιασμό της κονσόλας ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα. Το MG3 Hybrid+ διαθέτει περιστροφικό χειριστήριο για την επιλογή της μετάδοσης και διακόπτη για το ηλεκτρικό χειρόφρενο, αντί μοχλό ταχυτήτων και κλασικό λεβιέ για το χειρόφρενο. Αμφότερα εξοπλίζονται με ψηφιακή οθόνη οδηγού 7 ιντσών με τις απαραίτητες ενδείξεις και με οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με εύκολο μενού. Το εσωτερικό του MG με το μινιμάλ σχεδιασμό διακρίνεται για την στιβαρή συναρμογή των σκληρών πλαστικών, ενώ από πλευράς χώρων θα βολέψει τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος. Το πορτ μπαγκάζ των 293 λίτρων είναι ελάχιστα πιο μεγάλο από άλλων full hybrid supermini και φτάνει έως τα 983 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος.
















































