Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot προσφέρει το μικρομεσαίο SUV 3008 στη νέα έκδοση Style με χαμηλότερη τιμή από 32.900 ευρώ (με προωθητική ενέργεια 1.000 ευρώ), σε συνδυασμό με το υβριδικό μηχανικό σύνολο 1.2 Hybrid 145 hp και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6. Το νέο Peugeot 3008 με το εντυπωσιακού σχεδιασμού Fastback SUV αμάξωμα γίνεται έτσι πιο προσιτό, ενώ όπως θα δείτε αναλυτικά παρακάτω ο εξοπλισμός του είναι πλούσιος.
Εξοπλισμός 3008 Style: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, Panoramic Display με δύο Curved οθόνες 10 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment, ασύρματη λειτουργία Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto), αυτόματη λειτουργία προβολέων LED, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, κ.λπ.
Ευχάριστο και άνετο στην οδήγηση

Το νέο Peugeot 3008 Style στην τιμή των 32.900 ευρώ διατίθεται με το υβριδικής τεχνολογίας 48V μηχανικό σύνολο των 145 συνδυαστικών ίππων. Καρδιά του συστήματος είναι ο τρικύλινδρος 1.200άρης turbo κινητήρας με τη μέγιστη απόδοση των 136 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και των 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Έξτρα δύναμη παρέχει το ηλεκτρομοτέρ των 28 ίππων και 51 Nm που έχει ενσωματωθεί στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 και τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 0,45 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας. Παρότι 48V Hybrid παρέχει 100% ηλεκτρική κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες, στους ελιγμούς και κατά το ρολάρισμα του αυτοκινήτου, ειδικά όταν ο κλιματισμός είναι απενεργοποιημένος. Το σύγχρονο αυτό μοτέρ παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού και ο οδηγός δεν θα νιώσει ότι του λείπει δύναμη σε νορμάλ ταχύτητες κίνησης. Το 3008 1.2 Hybrid 145 φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 201 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 7,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ. που σημαίνει ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.
Στο δρόμο το νέο Peugeot 3008 1.2 Hybrid 145 hp είναι ευχάριστο αλλά και ξεκούραστο, αφού από τη μία πλευρά φτιάχνει τη διάθεση του οδηγού, ενώ από την άλλη διατηρεί την άνεση σε πολύ καλά επίπεδα. Παρά τον σχετικά αυξημένο συνολικό του όγκο με μήκος 4.542 χλστ., πλάτος 1.895 χλστ., ύψος 1.641 χλστ., μεταξόνιο 2.739 χλστ. και με βάρος που αγγίζει τους 1,6 τόνους, το νέο 3008 είναι εύκολο στους χειρισμούς και ευέλικτο σε διαδρομές με στροφές, όπου εμφανίζει υποδειγματική σταθερότητα και κράτημα. Ο οδηγός είναι σε θέση να εξαντλήσει τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα, εκμεταλλευόμενος την άφθονη πρόσφυση, τις μικρές κλίσεις του αμαξώματος, την ομοιογένεια στις αντιδράσεις και το γρήγορο – άμεσο τιμόνι.
Μοναδικό ντιζάιν στο premium εσωτερικό

Στο εσωτερικό του Peugeot 3008 Style οι βασικές διαφορές σε σχέση με την επόμενη έκδοση Allure εντοπίζονται στις οθόνες του ταμπλό. Το Style εφοδιάζεται με δύο οθόνες 10 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment, αντί της ενιαίας οθόνης των 21 ιντσών. Επίσης, από το Style απουσιάζει η οθόνη αφής 9,7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα με τα ψηφιακά i-toggles και δυνατότητα εξατομίκευσης. Ο πολύ μοντέρνος σχεδιασμός παραμένει ως έχει και τα υλικά με την πολύ ευχάριστη σε όψη και υφή υφασμάτινη επένδυση στο ταμπλό, στην κονσόλα και στις πόρτες, τα μαλακά πλαστικά και τα όμορφα διακοσμητικά στοιχεία. Το νέο 3008 διακρίνεται και για την ευρυχωρία στο εσωτερικό του όπου χωράνε και οι πιο ψηλοί επιβάτες, όπως επίσης και για το μεγάλο και πλήρως αξιοποιήσιμο πορτ μπαγκάζ των 520 λίτρων που φτάνει μέχρι τα 1.480 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος και έως την οροφή.










































