Η αυτοκίνηση έχει αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τις οθόνες που γίνονται όλο και πιο μεγάλες, την πλειάδα των συστημάτων ασφαλείας, την επικράτηση των SUV και την άνοδο των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Παλαιότερα τα μοντέλα που πωλούνταν στην Ευρώπη ήταν πολύ λιγότερα και πιο απλά σε τεχνολογίες. Στην κορυφή βρίσκονταν τα μεγάλα αυτοκίνητα όπως ήταν κυρίως των γερμανικών premium εταιρειών, όμως μεταξύ αυτών υπήρχαν τα εναλλακτικά και πιο προσιτά άλλων μαρκών.
Ανάμεσα σε αυτά ήταν και η ναυαρχίδα της Opel, το Omega. Παρουσιάστηκε το 1986 αντικαθιστώντας το Record, ενώ διατέθηκε σε δύο γενιές, έως το 2003. Στις διάφορες εκδόσεις που κυκλοφόρησαν αυτά τα χρόνια, υπήρξαν και οι πιο σπορ, όπως το Omega 3000 με κινητήρα 3.0 λτ. V6 ισχύος 177 ίππων και το Omega Evolution 500 με 230 ίππους από τις περιποιήσεις της Irmscher στο κινητήρα και πιο σπορ εμφάνιση. Όμως στην κορυφή βρέθηκε το Lotus Omega/Carlton, το οποίο εντυπωσιάζει ακόμα και σήμερα με το «εκτόπισμά» του, ενώ λόγω σπανιότητας οι τιμές μοντέλων με λίγα χιλιόμετρα και στην αρχική τους κατάσταση, βρίσκονται στα ύψη.

Ως βάση επιλέχθηκε το Evolution 500, έως και το bodykit διατηρήθηκε σχεδόν αυτούσιο. Οι μηχανικοί της Lotus έκαναν δουλειά στα μηχανικά μέρη και έκαναν τη μεγάλη διαφορά. Ο κινητήρας υπερκυβίστηκε στα 3.6 λίτρα, αλλάχθηκαν τα περισσότερα σωθικά, προστέθηκαν δυο τούρμπο T25 της Garrett και έγιναν αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων, στο διαφορικό, στις αναρτήσεις, δίσκους, ζάντες κ.λπ. Το Lotus Omega απέδιδε 377 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. και 557 Nm στις 4.200 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση 5,1 δλ. και η τελική περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 285 χλμ./ώρα, όμως υπό προϋποθέσεις έφτανε στα 305 χλμ./ώρα.
Ένα τέτοιο σπάνιο Opel Lotus Omega είναι το συγκεκριμένο του 1992 με μόνο 26.402 χιλιόμετρα στο κοντέρ και το Νο 515 από τα 950 συνολικά που κατασκευάστηκαν. Η τιμή των 124.900 ευρώ είναι σίγουρα πάρα πολύ υψηλή, όμως σίγουρα δεν είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται στο ευρύ αγοραστικό κοινό, αλλά σε πιθανούς πελάτες που μετριούνται στα δάκτυλα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όποιος το πάρει θα έχει ένα μοναδικό αυτοκίνητο που ήταν στην εποχή του και για πολλά χρόνια ένα από τα ταχύτερα σεντάν στον κόσμο.



























































