Το νέο Honda Civic Type R είναι ένα από τα ελάχιστα πλέον hot hatch αυτοκίνητα με κινητήρα αμιγώς βενζίνης, αλλά και από τα ακριβότερα τουλάχιστον στην Ελλάδα. Φυσικά ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε να μη δεχτεί τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για όσους θέλουν ακόμα περισσότερη «αγριάδα».
Στην συγκεκριμένη περίπτωση φρόντισε η Mugen για να του χαρίσει μια πιο αγωνιστική εμφάνιση, ενώ το έκθεμα θα εμφανιστεί στο κοινό στην επερχόμενη έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο τον Ιανουάριο. Η εταιρεία έχει ήδη κυκλοφορήσει μια σειρά από αναβαθμίσεις για το Civic Type R, αλλά στην έκθεση του επόμενου μήνα, θα φέρει μαζί μια έκδοση προδιαγραφών προπαραγωγής του concept Group B που παρουσίασε πριν από ένα χρόνο. Η Mugen παρουσίασε δύο σκληροπυρηνικές εκδόσεις του νέου Civic Type R πέρυσι με τα κιτ Group A και Group B. Πιο πρώτο είναι λίγο πιο νορμάλ, ενώ το δεύτερο μοιάζει λες και είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο για αγωνιστικές πίστες.
Το Civic Type R από τον εσωτερικό βελτιωτή της Honda, τη Mugen, ξεχωρίζει αμέσως από το καπό με τους πολλούς αεραγωγούς, φτιαγμένο από ανθρακόνημα. Από το ίδιο ελαφρύ και ανθεκτικό υλικό είναι κατασκευασμένο το σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα, όπως επίσης τα τμήματα στους αεραγωγούς και οι ποδιές στα μαρσπιέ. Παράλληλα τα εμπρός φτερά είναι φουσκωμένα και ενσωματώνουν στο πάνω μέρος τους αεραγωγούς, θυμίζοντας σπορ και αγωνιστικές κατασκευές. Αλλαγμένοι είναι οι καθρέπτες με καλύμματα εμπνευσμένα από μοντέλα M της BMW, ενώ έχουν τοποθετηθεί και νέες πολυάκτινες ζάντες. Στο πίσω μέρος κυριαρχεί ψηλά η μεγάλη σταθερή αεροτομή με ένα μικρότερο σπόιλερ στο τελείωμα της πόρτας του πορτ μπαγκάζ, ενώ πιο χαμηλά ξεχωρίζει ο διαχύτης, στο κέντρο του οποίου είναι τοποθετημένη η μονή στρογγυλή απόληξη της εξάτμισης. Για τον 2.0 λτ. VTEC Turbo κινητήρα δεν αναφέρονται αλλαγές και προφανώς παραμένει ο ίδιος με τους 330 ίππους και τα 420 Nm ροπής.
Η Mugen «περιποιήθηκε» και την πιο νορμάλ σπορ έκδοση RS του Civic. Οι επεμβάσεις είναι σαφώς πιο διακριτικές και αφορούν τα σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα, τις ποδιές στα πλαϊνά, τις νέες ζάντες και καθρέπτες, τη μικρή πίσω αεροτομή, το διαχύτη και τις δύο οβάλ εξατμίσεις. To Civic RS τροφοδοτείται με τον 1.5 VTEC Turbo κινητήρα των 180 ίππων και 240 Nm ροπής.