Η Ferrari Purosangue δεν αρέσκεται σε εκτός δρόμου βόλτες. Θα βγει σε χώμα, λάσπες ή χιόνι, και θα προσφέρει θέαμα μάλιστα, αλλά φυσιολογικά το off roading δεν είναι το φόρτε της. Εκτός κι αν μεσολαβήσει η Delta 4×4, για να τη μετατρέψει σε επίδοξο αγωνιστικό του Ντακάρ.
Η γερμανική εταιρία off road βελτιώσεων αποφάσισε να μετατρέψει σε «σκαπτικό» το πρώτο SUV του Μαρανέλο, τοποθετώντας νέα ανάρτηση, αμιγώς χωμάτινα ελαστικά, ζάντες ειδικά σχεδιασμένες για να αντέχουν στις κακουχίες του βουνού (πέτρες, χαλίκια, κλαδιά κλπ), προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω, σχάρα οροφής με μπιτόνια και πτυσσόμενη σκηνή, διπλή μπάρα LED και ρεζέρβα, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι έξτρα προβολείς της PIAA στη μάσκα, φέρνοντας το παρουσιαστικό της «Καθαρόαιμης» ακόμα πιο κοντά σε εκείνων των αγωνιστικών ράλλυ. Το ίδιο ισχύει για τον ερυθρόλευκο χρωματισμό του αμαξώματος, που θυμίζει τις ένδοξες εποχές των Mitsubishi Lancer Evo στο WRC.
Αλλαγές στον ατμοσφαιρικό 6.5 V12 δεν έχουμε, συνεπώς η ισχύς παραμένει στα εργοστασιακά επίπεδα των 725 ίππων και 716 Nm. Υπό τέτοιες συνθήκες (εργοστασιακές δηλαδή), τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 3,3 δλ., τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και η τελική φτάνει τα 310 χλμ./ώρα. Εννοείται ότι στην off roader Ferrari που καμαρώνουμε, αυτοί οι αριθμοί δεν υφίστανται πλέον. Τα αίτια, φυσικά, εντοπίζονται στα διαφορετικά ελαστικά και την πολύ χειρότερη αεροδυναμική, ενώ και το βάρος πιθανότατα ξεπερνά τα 2.033 κιλά της νορμάλ Purosangue.
Η «αρματωμένη» Ιταλίδα προς το παρόν βρίσκεται στο στάδιο των ψηφιακών απεικονίσεων, αλλά η Delta 4×4 δηλώνει πως θα ήθελε να το βάλει σε περιορισμένη παραγωγή – αρκεί να εκδηλωθεί το ανάλογο ενδιαφέρον, από το εύρωστο οικονομικά αγοραστικό κοινό της Purosangue.