Τα ρομπότ χρόνια τώρα έχουν αναλάβει τη συναρμολόγηση των αυτοκινήτων, με τις περισσότερες διαδικασίες παραγωγής να είναι αυτοματοποιημένες. Αρκετοί κατασκευαστές, ωστόσο, πειραματίζονται με το επόμενο βήμα: την υιοθέτηση ανθρωποειδών στα εργοστάσια. Η Tesla μάλιστα έχει ανακοινώσει πως θα βάλει το δικό της σε μαζική παραγωγή. Προς τα εκεί φαίνεται να κινείται και η BMW, αν και ακόμα βρίσκεται στα πρώτα στάδια.
Η βαυαρική εταιρία έβαλε δοκιμαστικά στη γραμμή παραγωγής, στο Spartanburg των Η.Π.Α., το ρομπότ Figure 02. Ένα ανδροειδές που θυμίζει άνθρωπο τόσο στις διαστάσεις, όσο και στη δυνατότητα κίνησης. Το Figure 02 ζυγίζει 70 κιλά και έχει ύψος 1,67 μ., αντλώντας ενέργεια από μικρούς ηλεκτροκινητήρες (άγνωστος ο αριθμός και η ισχύ τους) και έχοντας αυτονομία 5 ωρών, χάρη σε μια μπαταρία 2,25 kWh. Κάμερες, μικρόφωνα και αισθητήρες καθιστούν εφικτή την επικοινωνία με τους ανθρώπους και το περιβάλλον, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 4,3 χλμ./ώρα. Μπορεί να χρησιμοποιεί κανονικά χέρια και δάχτυλα, με εύρος κίνησης 16 μοιρών, σηκώνοντας ως 20 κιλά και κυρίως, τοποθετώντας πάνελ και εξαρτήματα με ακρίβεια χιλιοστού. Το τελευταίο προσόν είναι αυτό που, σύμφωνα με τους Γερμανούς, θα βοηθήσει την παραγωγική διαδικασία, όταν τελειοποιηθεί η λειτουργικότητα Figure 02.
Η BMW δεν λέει ακριβώς ποια αυτοκίνητα συναρμολόγησε με τη βοήθεια του 02, ούτε πόσα ρομπότ χρησιμοποιήθηκαν, αλλά δηλώνει περήφανα πως ήταν η πρώτη φορά που εξερεύνησε τη χρήση ενός ανθρωποειδούς ρομπότ στην παραγωγή. Η δοκιμή τελείωσε, με τους Γερμανούς (και τους Αμερικανούς) να έχουν μείνει εντυπωσιασμένοι από τη δυναμική και τα δεδομένα που συνέλεξαν, για μια τεχνολογία που μελλοντικά μπορεί να αποφορτίσει τον ανθρώπινο παράγοντα από εργονομικά άβολες, σωματικά απαιτητικές, επικίνδυνες ή επαναλαμβανόμενες εργασίες.