Οι BMW M3 και M4 έχουν αποδειχθεί αρκετά ντροπαλές με τα νούμερα ισχύος που ανακοινώνουν, καθώς στην πραγματικότητα κουβαλάνε αρκετά παραπάνω άλογα. Η M4 CSL δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει την εξαίρεση, αφού φοράει τον ίδιο κινητήρα στην ισχυρότερη μορφή του.
Ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twinturbo ανακοινώνεται με 550 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 649 Nm στις 2.750-5.950 σ.α.λ., που είναι και τα υψηλότερα νούμερα σε εργοστασιακή M3 ή M4 μέχρι σήμερα. Το δυναμόμετρο, όμως, είναι ο καθρέπτης της ψυχής όλων των μοτέρ. Και στην προκειμένη, δείχνει το πραγματικό -και πολύ ισχυρότερο- πρόσωπο του S58B30.
Ο Βρετανός βελτιωτής Evolve Automotive ανέβασε την κορυφαία M4 στα ράουλα και εμφάνισε νούμερα, που κάνουν το εργοστάσιο να φουσκώνουν από υπερηφάνεια. Η μέγιστη απόδοση του βαυαρικού συνόλου μετρήθηκε στα 590,3 άλογα και 700,9 Nm ροπής, ήτοι πάνω από 40 ίππους και 50 Nm περισσότερα από όσα δίνει η BMW! Για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς του πόσο πιο δυνατή είναι αλήθεια η M4 CSL, ας πάρουμε τα ονομαστικά νούμερα της M5 και του 4.4 V8 twinturbo της: 600 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 750 Nm στις 1.800-5.600 σ.α.λ. (ο οποίος, προφανώς, επίσης βγάζει περισσότερα άλογα). Η κορυφαία M4, δηλαδή, έχει περίπου την ίδια ισχύ με αυτή που ανακοινώνεται η M5, αλλά καλείται να κινήσει 290 κιλά λιγότερα. Ουδεμία έκπληξη από τα 3,6 δλ. που θέλει για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 10,8 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα, ενώ δεν αποκλείεται να είναι ακόμα ταχύτερη στην πραγματικότητα.