Δυο πράγματα έρχονται στο μυαλό όταν ακούς για Ιταλία και αυτοκίνητα: Ferrari και Alfa Romeo. Όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά, καθώς πολλές φορές οι alfisti είναι πιο φανατικοί από τους λάτρεις του «Cavallino», ενώ και ιστορικά αν το δούμε η Ferrari προέκυψε από την Alfa (μηχανικός στους Μιλανέζους ο Enzo Ferrari, πριν πάρει το δικό του δρόμο). Περί ιστορικών και ονειρικών δημιουργιών από αμφότερες, αν κάνουμε και ξεκινήσουμε θα τελειώσουμε του χρόνου. Συγκεντρωτικά, ωστόσο, το απόλυτο όνειρο των ιταλόφιλων είναι ένα: Alfa Romeo με μοτέρ Ferrari.
Η Giulia QV φτάνει πολύ κοντά, αλλά τυπικά ο 2.9 V6 twinturbo κατασκευάζεται στο Μιλάνο. Μια restomodded 2000 GT Veloce περνάει στην κυριολεκτική μετουσίωση της «Alfarrari», φιλοξενώντας πλέον στο μηχανοστάσιό της τον κινητήρα της 360 Modena! Η «φεραρική» Alfa ξεκίνησε ως project αναπαλαίωσης από έναν Αυστραλό μηχανικό, σε αρκετά άσχημη κατάσταση. Το αμάξωμα υπέφερε από σκουριά, απαιτώντας αλλαγή πάνελ παντού από τη μεσαία κολώνα και πίσω. Άπαξ και ο Jeff, όπως ονομάζεται ο φίλος μας, ξεκίνησε να σουλουπώνει την Ιταλίδα, είπε να προχωρήσει αρκετά άλματα -όχι απλά βήματα- παραπέρα. Όπως πολλοί εξ ημών, έτσι και εκείνος σκεφτόταν πώς θα ήταν μια Alfa Romeo με κινητήρα Ferrari. Μόνο που ο Jeff αποφάσισε να το κάνει πράξη.
Μια τρακαρισμένη 360 Modena αποτέλεσε τον ιδανικό δότη, καθότι ο ατμοσφαιρικός V8 των 3.586 κ.εκ. δεν είχε πάθει τίποτα. Οι εργασίες στο σασί και το αμάξωμα διήρκεσαν 4 χρόνια, προκειμένου αφενός να χωρέσει το μοτέρ και αφετέρου να ενισχυθεί το πλαίσιο, ώστε να διαχειριστεί τη σχεδόν τετραπλάσια ισχύ από την εργοστασιακή. Ο Tipo F131 παράγει 400 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 375 Nm στις 4.750 σ.α.λ., έχοντας τη δυνατότητα να στροφάρει έως τις 9.000 σ.α.λ. Ενώ θα περιμέναμε το 6άρι χειροκίνητο ή ημιαυτόματο κιβώτιο της 360 να πάρει θέση, ο Jeff προτίμησε ένα ενισχυμένο από Subaru BRZ.
Πέρα από πλαίσιο και κινητήρα, τα πάντα άλλαξαν και εσωτερικά. Ολόκληρη η καμπίνα ξηλώθηκε και αντικαταστάθηκε με καινούργια, αφού πρώτα μπήκε roll cage. Η ανάρτηση εξυπακούεται είναι ρυθμιζόμενη και τα φρένα μεγαλύτερα, με την «Alfarrari» να τραβάει όλα τα βλέμματα σε εκδηλώσεις ανά την υφήλιο.