Η Mercedes-AMG έχει ήδη καταργήσει τον V8 κινητήρα από την C 63, ενώ το ίδιο συνέβη και στη μεγαλύτερη E 63. Παρότι, όμως, οι Γερμανοί έχουν επιβεβαιώσει πως τη θέση του οχτακύλινδρου στην κορυφαία E-Class θα πάρει ένας εξακύλινδρος straight six, ανέκυψαν φήμες πως υπήρχε πιθανότητα να επιστρέψει στη γκάμα ο 4.0 V8 twinturbo. Φημολογία που διαψεύστηκε άμεσα από μηχανικό της AMG («ανοησίες» είχε πει χαρακτηριστικά), για να έρθει σήμερα το αφεντικό της Mercedes-AMG και να δηλώσει την πλήρη στήριξή του στον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο.
Ο Michael Schiebe μίλησε στο βρετανικό Top Gear για το επίμαχο downsizing, αναγνωρίζοντας την κουβέντα που γίνεται γύρω από το θέμα: «Ξέρω ότι έχει αναπτυχθεί πολλή συζήτηση και ο κόσμος αναρωτιέται γιατί εγκαταλείψαμε τον V8, αλλά πρέπει να είμαστε ανοιχτόμυαλοι και προοδευτικοί με την τεχνολογία. Έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στο πρότζεκτ της υβριδοποίησης, οπότε επιμένουμε στο συνδυασμό του 2.0λιτρου τούρμπο με τον ηλεκτροκινητήρα». Πέρα από το τεχνολογικό κομμάτι, όμως, υπάρχει και το εμπορικό. Αν το καταναλωτικό κοινό απέρριπτε την ιδέα μιας τετρακύλινδρης C63, δύσκολα θα έπαιρνε έγκριση. Κι αν στην Ευρώπη η αγορά δεν είναι «ζεστή» με τη νέα C63, δεν συμβαίνει το ίδιο με την Κίνα.
«Λαμβάνουμε υπόψη τους στόχους και τις απαιτήσεις της κάθε αγοράς. Για παράδειγμα στην Κίνα δεν πουλάνε ιδιαίτερα τα κουπέ, αλλά τα σεντάν ανθίζουν». Με άλλα λόγια η C63 έχει πολύ περισσότερη απήχηση στην Κίνα από ό,τι στην Ευρώπη, όπου στην οποία Κίνα οι καταναλωτές δεν είναι δεμένοι με τον V8 κινητήρα και υποστηρίζουν προσπάθειες εξηλεκτρισμού. Άρα, να ο βασικός λόγος για το downsizing στο μηχανοστάσιο της κορυφαίας C-Class. «Θα πείσουμε κάθε λάτρη του V8 για τη συγκεκριμένα ιδέα; Δεν νομίζω. Αλλά την ίδια στιγμή, κερδίσαμε πάρα πολλούς νέους πελάτες, που δεν θα είχαμε καταφέρει με τον V8.»