Οι BMW δυσκολεύονται στο τεστ αποφυγής ταράνδου και η M340d Touring δεν αποτελεί εξαίρεση. Η κορυφαία ντίζελ εκδοχή της estate 3άρας σημείωσε μια αρκετά χαμηλή επίδοση στη δοκιμασία απότομης αλλαγής λωρίδας, μένοντας πίσω από SUV όπως η Alfa Romeo Tonale, το Audi Q5 Sportback και το Hyundai Tucson PHEV.
Η M340d πατάει σε ελαστικά επιδόσεων Michelin Pilot 4S, διάστασης 225/40/R19 εμπρός και 255/35/R19 πίσω εν προκειμένω (18άρες στάνταρ), ενώ παράλληλα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με τα προαιρετικά ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Θεωρητικά, η εικονιζόμενη Μ340d είχε όλα τα φόντα να βγει κερδισμένη στη μάχη με τον «τάρανδο». Στην πράξη, όμως, δεν κατάφερε να πετύχει ούτε τη βάση.
Η πρώτη προσπάθεια έγινε στα 75 χλμ./ώρα, με την ανάρτηση στο Comfort – το πρόγραμμα που επιλέγεται αυτόματα δηλαδή, όταν βάζεις μπροστά. Η M340d δεν κατάφερε καν να προσπαθήσει για τον τρίτο διάδρομο, καθώς η δεύτερη τιμονιά που σηματοδοτεί την είσοδο στον δεύτερο προκάλεσε τόση υποστροφή, ώστε το βαυαρικό station wagon πήγε ευθεία. Παρόμοια εικόνα στα 74 χλμ./ώρα, όπου και πάλι ο οδηγός δεν μπήκε στη διαδικασία να στρίψει για τον τελικό διάδρομο, ενώ στα 72 χλμ./ώρα το έκανε μεν, παίρνοντας δυο κώνους μαζί του δε. Τελικά η καλύτερη προσπάθεια καταγράφηκε στα μόλις 71 χλμ./ώρα, με το πρόγραμμα Sport μάλιστα επιλεγμένο.