H ΒΜW έχει στα σκαριά όχι μια, αλλά δύο M. Η επόμενη M2 και η πολυαναμενόμενη M4 CSL εξελίσσονται στο Nurburgring και εκτινάσσουν τα επίπεδα αδημονίας στα ύψη, ιδίως όταν τις βλέπουμε να πηγαίνουν «κουβάρια» κυνηγώντας η μία την άλλη.
Τη M4 CSL την έχουμε δει κι άλλες φορές στην «Πράσινη Κόλαση». Η M2, όμως, παρότι επίσης γυρνάει το Nordschleiffe, δεν απαθανατίζεται το ίδιο συχνά. Εδώ είχαμε την τύχη να πετύχουμε αμφότερες, και μάλιστα σε κατάσταση φουλ επίθεσης. H αλήθεια είναι, βέβαια, πως το μεγαλύτερο μέρος του video επικεντρώνεται στη M2. Η M4 CSL, όπως φανερώνει το σαφώς λιγότερο καμουφλάζ, οδεύει προς τα τελευταία στάδια εξέλιξης. Η M2, αντίθετα, έχει δρόμο ακόμα. Τα φαρδύτερα μετατρόχια, τα φουσκωμένα φτερά και η επιθετικότητα μέσω των διαφορετικών προφυλακτήρων, πάντως, δεν κρύβονται ούτε κάτω από τις μεμβράνες της «κάλυψης-απόκρυψης».
Κάτω από το καμουφλαρισμένο αμάξωμα, μάλλον κρύβεται 0 3λιτρος εν σειρά εξακύλινδρο twinturbo των M3/M4, σε ελαφρώς αποδυναμωμένη μορφή. Στα 450 άλογα και 535 Nm περιμένουμε την απλή M2, στους 480 ίππους και τα 550 Nm (ταυτόσημοι αριθμοί με των βασικών M3/M4) την Competition. Όπως σε αυτές, έτσι και η επόμενη M2 θα χρησιμοποιεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς για τη μεταφορά της ισχύος και θα διατίθεται είτε με 6άρι μηχανικό, είτε με 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
H M4 CSL διαθέτει τον ίδιο κινητήρα, αλλά στην μέχρι τώρα ισχυρότερη μορφή του. Οι φήμες κάνουν λόγο για 540 ίππους και 650 Nm ροπής, σε συνδυασμό με χαμηλότερο βάρος και πιο εστιασμένο στήσιμο εν συγκρίσει με τη M4 Competion. Τόσο αυτή, όσο και η νέα M2, αναμένονται για ντεμπούτο μέσα στο έτος.