Αναλλοίωτη Alfa Romeo 155 με ούτε 13.600 χλμ.

Η 155 αποτέλεσε κεφάλαιο για την Alfa Romeo, έστω κι αν μεγάλη μερίδα του κόσμου τη θυμάται ως το ενδιάμεσο των 75 και 156. Η ιταλική μπερλίνα λανσαρίστηκε το 1992, κουβαλώντας το βαρύ φορτίο της διαδοχής όχι μόνο ενός πολύ επιτυχημένου, αλλά και αυτού που θα αποδεικνύονταν το τελευταίο πισωκίνητο της φίρμας για τα επόμενα σχεδόν 30 χρόνια! Οι περισσότερες από 195.000 πωλήσεις μέχρι το 1998, όταν αντικαταστάθηκε από την 156, αποδεικνύουν ότι τα κατάφερε μια χαρά. Το ίδιο ισχύει για το στάτους της Alfa Romeo, που εκτινάχτηκε μέσα από τις τεράστιες επιτυχίες των V6 Ti και Q4 στα πρωταθλήματα Τουρισμού.

Αυτή που βλέπουμε δεν έχει σχέση με τις πίστες, αλλά αποτελεί ένα εξαίσιο δείγμα άψογα συντηρημένης 155. Κατασκευάστηκε το 1997 και μέχρι σήμερα είχε έναν ιδιοκτήτη, ο οποίος δεν την απασχόλησε με περισσότερες από 13.596 χλμ. Σε βάθος 25ετίας, δηλαδή, μιλάμε για περίπου 543 χλμ. ετησίως! Η Ιταλίδα δείχνει ολοκαίνουργια μέσα-έξω, με κανένα ίχνος φθοράς σε αμάξωμα, φανάρια, ταπετσαρίες ή ταμπλό.

Κάτω από το γυαλιστερό καπό συναντάμε τον 1.600άρη Twin Spark, σε μια από τις πρώτες του εφαρμογές με τα 120 άλογα. Η ιπποδύναμη αποδίδεται στις 6.300 σ.α.λ. και η ροπή των 144 Nm στις 4.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας την 1.325 κιλών Ιταλίδα στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 11,4 δλ. και μέχρι τα 198 χλμ./ώραη υψηλότερη τελική της κατηγορίας για μοτέρ έως 1.6 λίτρα στα μέσα 90’s, που ξεπερνούσε και τα περισσότερα 2λιτρα!

Με δεδομένη την μουσειακή διάθεση της εν λόγω 155άρας, περιμένεις ότι η τιμή δεν θα είναι χαμηλή. Ακόμα και με αυτά τα δεδομένα υπόψιν πάντως, οι 13.950 ευρώ που απαιτούνται για την αγορά της κρίνονται ως «φαρμακείο».

Get it on Google Play Download on the App Store