Από ρεκόρ σε ρεκόρ πηγαίνει η Lamborghini, σημειώνοντας περισσότερες πωλήσεις από κάθε άλλη φορά στην Ιστορία της δίχως μάλιστα να καταλαβαίνει από πανδημία, κορωνοϊούς ή κάποια άλλη εμπορική τροχοπέδη.
Με μπροστάρη την Urus, η φίρμα από τη Sant’Agata παρέδωσε 6.902 αυτοκίνητα από τον Ιανουάριο μέχρι το Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτος, σημειώνοντας αύξηση 23% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σε σχέση με το 2019, που δεν υπέφερε από καραντίνες και λοιπά πανδημικά ζητήματα, η αύξηση είναι της τάξης του 6%. Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική διατηρούν την πρωτιά, με 2.622 πωλήσεις συνολικά (+17% σε σχέση με πέρσι). Ακολουθεί η Αμερική, με 2.407 πωλήσεις (+25%), και η περιοχή της Ασίας-Ωκεανίας (1.873 ταξινομήσεις, +28%).
Ως συνήθως, η Urus πρωτοστατεί. Το υπερ-SUV καταλαμβάνει σχεδόν τα 2/3 των συνολικών πωλήσεων, με 4.085 μονάδες (+25% σε σχέση με πέρσι). Η Huracan παραμένει δυνατή εμπορικά, παρότι οδεύει στο τέλος του κύκλου της, πουλώντας 2.186 αντίτυπα (+28%). Πολύ καλή και η παρουσία της Aventador, με 681 μονάδες.
To ρεκόρ όλων των εποχών στο κλείσιμο του έτους θεωρείται σίγουρο, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στο αν οι 3 Lambo καταφέρουν να ξεπεράσουν το φράγμα των 10.000 πωλήσεων! Πέρα από τα εμπορικά ανδραγαθήματα,, η Lamborghini θα επενδύσει συνολικά περί τα 1,5 δις ευρώ για να προσφέρει plug-in υβριδικές εκδόσεις κάθε της μοντέλου, μέχρι το 2024. Παράλληλα, σκοπεύει να παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό στην Ιστορία της, στο δεύτερο μισό της τρέχουσας δεκαετίας. Κοινώς, έρχονται μέρες ακόμα μεγαλύτερης εμπορικής δόξας.