Το VW Golf GTI MK1 θεωρείται ο γεννήτορας της κατηγορίας των hot hatches, δημιουργώντας μια κληρονομιά 44 ετών και 8 γενεών. Η τελευταία δεν έχει ένα μήνα που παρουσιάστηκε, με το Kolesa.ru να παντρεύει εμφανισιακά το παρελθόν με το παρόν.
Το εμπρός μέρος αποκτά τη χαρακτηριστική διαμόρφωση με τα διπλά στρογγυλά φωτιστικά σώματα, με το περίγραμμα να συνθέτει τα φώτα ημέρας. Το ίδιο ισχύει και για την λωρίδα, που αντί να είναι στο διαχρονικό κόκκινο χρώμα, αποτελεί μια LED γραμμή κατά μήκος της μάσκας. Στο πίσω μέρος τα μακρόστενα φανάρια έχουν αποχωρήσει, προς τέρψιν δυο μικρότερων παραλληλόγραμμων που ενώνονται μεταξύ τους, σε μια σύγχρονη εκτέλεση του μοτίβου που συναντούσαμε στο αρχέγονο μοντέλο του ’76.
Δείτε ακόμα: Έριξε 130.000 ευρώ σε VW Golf GTI MK1! (+video)
Κάτω από το καπό του GTI εν έτει 2020, συναντάμε τον 2λιτρο TSI σε απόδοση 245 ίππων και 370 Nm. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι η στάνταρ επιλογή, με το 7άρι DSG να διατίθεται προαιρετικά. Το σύστημα ηλεκτρονικού μπλοκέ XDS είναι επίσης στάνταρ, με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ DCC (Dynamic Chassis Control) να αποτελούν μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού και να διαθέτουν 4 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας: Individual, Comfort, Eco και Sport. Ένα νέο σύστημα, ονόματι Vehicle Dynamics Manager, αναλαμβάνει τη διαχείριση και παραμετροποίησή τους.
Διαβάστε επίσης: Το νέο VW Golf GTI εν δράσει (+video)
Εκτός αυτού, υπάρχει η επιλογή του ντίζελ GTD και του υβριδικού GTE.