Το VW Gol είναι ένα άγνωστο μοντέλο για την Ευρώπη και δεν έχει καμία ομοιότητα με το Golf, ενώ διαφέρει σημαντικά και από το Polo, με το οποίο εμφανίζει κάποια συγγενικά σχεδιαστικά στοιχεία μετά την ανανέωση που έγινε (στο Gol) το 2014.
Το Gol αποτελεί τον εκπρόσωπο της VW στη Βραζιλία στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων και εφοδιάζεται με κινητήρες 1.0 λτ. ισχύος 82 ίππων με αιθανόλη ή 75 ίππων με βενζίνη και τον 1.6 λτ. με 104 ή 101 ίππους αντίστοιχα.
Για τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Σάο Πάολο (10-20 Νοεμβρίου), η VW ετοίμασε το σπορ πρωτότυπο Gol GT, το οποίο διαθέτει αρκετά δυναμική εμφάνιση τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό, ενώ δείχνει πιο εντυπωσιακό από το Polo GTI. Επίσης, αποτελεί το σύγχρονο διάδοχο του παλαιότερου Gol GTπου είχε παρουσιαστεί το 1984.
Εξωτερικά την σπορ εικόνα του ενισχύουν ο προφυλακτήρας με το μεγάλο κεντρικό αεραγωγό, τα LED και το σπόιλερ. Στο πλάι ξεχωρίζουν οι 18 ιντσών ζάντες από το Golf GTE και οι ποδιές στα μασπιέ, ενώ στο πίσω άκρο τραβούν τα βλέμματα ο προφυλακτήρας με τους αεραγωγούς, ο διαχύτης, η αεροτομή οροφής και οι διπλές στρογγυλές εξατμίσεις. Παράλληλα τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα και το χρώμα «Grey Volcano» του ταιριάζουν πολύ.
Όπως εξωτερικά, έτσι και στο εσωτερικό υπάρχουν κόκκινες «ρίγες». Πρόσθετα, οι ασημί επενδύσεις, το flat bottomed τιμόνι, τα αλουμινένια πεντάλ και τα καθίσματα από το Scirocco R συνθέτουν ένα δυναμικό μείγμα.
Για το τι κινητήρας υπάρχει κάτω από το καπό του παραμένει μέχρι στιγμής ένα μυστήριο. Ωστόσο, δεν αποκλείεται να εφοδιάζεται με τον 1.0 TSI με απόδοση 125 ίππων (με αιθανόλη) που τροφοδοτεί το Golf στη Βραζιλία. Ίσως να κρύβεται ένας μεγαλύτερος και ισχυρότερος.
Δείτε το Gol GT και στο παρακάτω βίντεο: