Η Volkswagen παρουσιάζει το ανανεωμένο και σημαντικά αλλαγμένο μηχανικά Polo GTI με περισσότερες λεπτομέρειες, δίνοντας στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες και αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, ο προγενέστερος 1.4 TSI 180 PS με το αποκλειστικά DSG κιβώτιο αντικαταστάθηκε από τον 1.8 TSI 192 PS, ο οποίος συνδυάζεται και με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Σε αυτή την περίπτωση η ροπή φτάνει τα 320 Nm στις 1.450 σ.α.λ., ενώ με το DSG7 περιορίζεται στα 250 Nm στις 1.250 σ.α.λ. Ωστόσο, σύμφωνα με την VW, ο χρόνος στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι ίδιος, όπως και η τελική ταχύτητα (6,7 δλ. και 236 χλμ./ώρα. Από την άλλη πλευρά το Polo GTI DSG7 καταναλώνει 0,4 λτ./100 χλμ. λιγότερο καύσιμο και εκπέμπει 10 γρ./χλμ. λιγότερο CO2 (βλ. παρακάτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά).
Νέες ρυθμίσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση του ανανεωμένου Polo GTI με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω για υψηλότερη ακαμψία κα βελτιωμένο κράτημα. Παράλληλα είναι χαμηλωμένη κατά 10 χλστ. εμπρός και 15 χλστ. πίσω σε σχέση με τις χαμηλότερης ισχύος εκδόσεις του Polo. Νέες με την σειρά τους είναι και οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/40. Αλλαγμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, το οποίο προσφέρει καλύτερη αίσθηση και ακρίβεια.
Για πρώτη φορά το Polo GTI εφοδιάζεται και με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ στην προαιρετική επιλογή Sport Select και σε συνδυασμό με το Sport Performance Kit. Με το πάτημα του μπουτόν «Sport» στην κεντρική κονσόλα ενεργοποιείται η ηλεκτρομηχανική βαλβίδα στα αμορτισέρ και σκληραίνει η απόσβεσή τους. Το τιμόνι και το πεντάλ του γκαζιού αποκτούν καλύτερη απόκριση, ο ήχος του κινητήρα αποκτά πιο σπορτίφ χροιά και στο DSG7 κιβώτιο επιλέγεται αυτόματα το S mode από το D.
Για την πέδηση φροντίζουν τα ισχυρά φρένα με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 310 χλστ. εμπρός και δίσκοι 230 χλστ. πίσω με κόκκινες δαγκάνες. Επίσης, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως με το παρατεταμένο πάτημα του σχετικού διακόπτη, ενώ το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS+ παραμένει ενεργό.
Τέλος, όσον αφορά στις αισθητικές αλλαγές, το ανανεωμένο Polo GTI διαθέτει νέας σχεδίασης προφυλακτήρες, προαιρετικά φωτιστικά σώματα LED, νέο πίνακα οργάνων ανασχεδιασμένη κονσόλα με νέα χειριστήρια και νέες επενδύσεις πάντα σε καρό μοτίβο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.798 | 1.798 |
Ταχύτητες | 6 | DSG7 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 192/4.200 | 192/4.200 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 320/1.450 | 250/1.250 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,7 | 6,7 |
80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η | 5,5/6,5 | -/- |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 236 | 236 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,0 | 5,6 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 139 | 129 |
Βάρος (κιλά) | 1.272 | 1.280 |