Οι τιμές ξεκινούν από τις 25.740 ευρώ για το 1.4 TSI ACT 150 PS, από 30.000 ευρώ το 2.0 TDI 150 PS και από 42.600 ευρώ το 2.0 BiTDI 240 PS DSG7 στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Highline. Εκτός από το σεντάν, προσφέρεται και με το Variant (στέισον βάγκον), με πρόσθετη επιβάρυνση της τάξεως των 1.300 ευρώ.
Το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION χρησιμοποιεί ένα πολύδισκο συμπλέκτη Haldex 5ης γενιάς. Ενεργοποιείται ακόμη και πριν κάποιος τροχός ολισθήσει μέσω της προηγμένης λειτουργίας Pre-Condition Control (πρότερος έλεγχος των εκάστοτε συνθηκών οδήγησης). Αυτό εξαλείφει σχεδόν εξ ολοκλήρουκάθε απώλεια πρόσφυσης. Υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, η κίνηση μεταδίδεται κατά κύριο λόγο στον εμπρός άξονα και έτσι εξοικονομείται καύσιμο. Εάν κριθεί απαραίτητο, σχεδόν το 100% της διαθέσιμης ροπής κίνησης μπορεί να μεταφερθεί στον πίσω άξονα.
Εκτός από τον πολύδισκο συμπλέκτη Haldex που κατανέμει την ροπή κατά τον διαμήκη άξονα, δύο συστήματα EDL (ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού), δηλαδή ένα σε κάθε άξονα, κατανέμουν την ροπή στους τροχούς (εγκάρσια). Έτσι, εάν ένας τροχός αρχίσει να ολισθαίνει μεταφέρουν την ροπή κίνησης στον απέναντι τροχό, μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
Τα νέα Passat 4MOTION είναι επίσης εξοπλισμένα με το νέο σύστημα XDS+ και στους δύο άξονες, το οποίο κατά τη διάρκεια γρήγορης στροφής επιβραδύνει τους εσωτερικούς τροχούς που τείνουν να ολισθήσουν, εξαλείφοντας την υποστροφή ή υπερστροφή, και προσφέροντας έτσι μεγάλη ακρίβεια στην κατευθυντικότητα.