Το Daihatsu Sirion του 2006 παρουσιάζει ελκυστική εικόνα ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα τόσο εξωτερικά όσο και στον θάλαμο των επιβατών όπου και εκεί κυριαρχούν οι καμπύλες επιφάνειες. Ποιοτικά τόσο σε υλικά όσο και σε συναρμογή απλά ικανοποιεί, ωστόσο εκεί που ξεχωρίζει είναι για τους αρκετούς χώρους για τους επιβάτες και για μικροαντικείμενα, καθώς και για τα καλά επίπεδα εργονομίας.
Η ευελιξία και καλή άνεση από τη μαλακή ανάρτηση είναι τα πρώτα στοιχεία που εκτιμώνται στην οδήγηση, ωστόσο σε πιο σβέλτους ρυθμούς το τιμόνι ελαφραίνει αρκετά, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές γίνονται αισθητές. Ο 1.300άρης κινητήρας από την πλευρά του με τους 92 ίππους έχει αρκετό «νεύρο» και άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, όμως «πνίγεται» εν μέρει από τη μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου, ωστόσο το χαρακτηριστικό του που θα ενοχλήσει είναι ο αυξημένος θόρυβος που παράγει.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 4 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός – πίσω, ρυθμιζόμενο τιμόνι, air condition και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή: 4.600 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 3.200 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.298 κ.εκ., Ισχύς: 92/6.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 120/4.400 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,4 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,8 λτ./100 χλμ.
(+) Πρακτικότητα, χώροι, ευελιξία, απόδοση κινητήρα, εργονομία
(-) Θόρυβος κινητήρα, ελαφριά αίσθηση τιμονιού