Η ευελιξία, η χαμηλή κατανάλωση και οι μεγάλοι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι ορισμένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Daihatsu Cuore του 2008. Εξωτερικά το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμά του (μήκος 3.460 χλστ.) διαθέτει νεανικά χαρακτηριστικά, ενώ στο λιτής αισθητικής εσωτερικό του η ποιότητα ικανοποιεί και η εργονομία είναι απροβλημάτιστη.
Εκεί που εντυπωσιάζει είναι με τους χώρους που προσφέρει για τους δύο πίσω κυρίως επιβάτες και ειδικά όσον αφορά τον αέρα για τα γόνατα, ο οποίος είναι κυριολεκτικά τεράστιος. Παράλληλα την είσοδο διευκολύνουν οι πόρτες που ανοίγουν σχεδόν κάθετα. Ωστόσο το πορτ μπαγκάζ των είναι μικρό αλλά αυξάνεται χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα.
Στο δρόμο, το μίνι Ιαπωνικό αυτοκίνητο εστιάζει στην ευελιξία και στην ευκολία στην οδήγηση και στους χειρισμούς. Το μακρύ μεταξόνιο λειτουργεί θετικά ως προς τη σταθερότητα του αμαξώματος, αλλά τα στενά μετατρόχια και η έλλειψη αντιστρεπτικής δοκού στον εμπρός άξονα (στις βασικές εκδόσεις) θέτουν γρήγορα τα όρια στις στροφές. Από την άλλη πλευρά ο 3κύλινδρος κινητήρας του 1.0 λίτρου με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων είναι αρκετά «ψυχωμένος» και ανεβάζει με ευκολία ρυθμούς, ωστόσο δε λείπουν οι κραδασμοί και η τραχύτητα κατά την λειτουργία του.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 2 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, ρυθμιζόμενο τιμόνι, air condition και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή: 4.800 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 120 ευρώ, Τεκμήριο: 2.800 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 70/6.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 94/3.600 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,1 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 4,4 λτ./100 χλμ.
(+) Ευελιξία, κατανάλωση, χώροι πίσω επιβατών, «νεύρο» κινητήρα, μεγάλο άνοιγμα θυρών
(-) Ελκτική πρόσφυση, τραχύτητα και θόρυβος κινητήρα, μικρός χώρος αποσκευών