Ο νεανικός και οικονομικός χαρακτήρας του Toyota Aygo αποτελούν ορισμένα από τα κύρια πλεονεκτήματά του, όπως ισχύει και με το υπάρχον μοντέλο, το οποίο σε σχέση με το Aygo του 2006 έχει δεχτεί ορισμένες μηχανικές και αισθητικές αναβαθμίσεις. Ο 3κύλινδρος κινητήρας του 1.0 λίτρου με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VVT-i) διαθέτει θετική απόκριση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ, έχει χαμηλή κατανάλωση και ανεβάζει με ευκολία στροφές επιταχύνοντας σβέλτα το μίνι Toyota αλλά εμφανίζει κραδασμούς και τραχύτητα.
Παρά τον αστικό του προσανατολισμό, το Aygo αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις με την ασφαλή οδική του συμπεριφορά ανεξαρτήτως διαδρομής, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό του να εκμεταλλευτεί τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα.
Στο εσωτερικό με τη νεανική εικόνα υπάρχουν ορισμένες περικοπές σε θέματα ποιότητας, όπως είναι τα μέτρια πλαστικά και το φινίρισμα, οι «γυμνές» μεταλλικές επιφάνειες, η απουσία δεύτερου διακόπτη για το ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού και τα πίσω παράθυρα που ανοίγουν μόνο προς τα έξω (όπως και στο 3θυρο). Σε επίπεδο χώρων οι εμπρός φιλοξενούμενο θα νιώσουν άνετα, εν αντιθέσει με τους πίσω που θα κάνουν κάποιες παραχωρήσεις. Μεγάλο μειονέκτημα αποτελεί ο μικρός και με ψηλό κατώφλι φόρτωσης χώρος αποσκευών των 139 λίτρων.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 2 αερόσακοι, ρυθμιζόμενο τιμόνι, air condition και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή: 4.700 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 120 ευρώ, Τεκμήριο: 2.800 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 68/6.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 93/3.600 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 14,2 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 4,6 λτ./100 χλμ.
(+) Οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, κατανάλωση, επιδόσεις
(-) Ποιότητα εσωτερικού, τραχύτητα κινητήρα, χώρος αποσκευών, αρχικός εξοπλισμός