Οι άφθονες καμπύλες επιφάνειες στο αμάξωμα και εσωτερικό του πρώτης γενιάς Yaris με τον «προχωρημένο» για την εποχή του σχεδιασμό, το κάνουν να δείχνει ακόμα και σήμερα ελκυστικό. Στο εσωτερικό, κυρίαρχα χαρακτηριστικά αποτελούν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων στο κέντρο του ταμπλό και οι πολλές θήκες και αποθηκευτικοί χώροι. Από πλευράς ποιότητας τα σκληρά πλαστικά παρά την καλή τους συναρμογή παρουσιάζουν τριγμούς. Πολύ καλή με την σειρά της είναι η εργονομία, ωστόσο το χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι ενδέχεται να μην βολέψει τους πιο ψηλούς. Αντιθέτως κανένα πρόβλημα δεν θα υπάρξει με τους χώρους της καμπίνας και για τις αποσκευές (205 έως 305 λίτρα), χάρη και στο πολύ πρακτικό συρόμενο πίσω κάθισμα.
Στην οδήγηση το Yaris με τις «μαζεμένες» διαστάσεις είναι ιδιαίτερα φιλικό και το τιμόνι του «κόβει» αρκετά, ενώ παράλληλα διαθέτει καλή αίσθηση και αμεσότητα. Η μαλακή ανάρτηση ωφελεί στην άνεση αλλά επιτρέπει αισθητές κλίσεις στο αμάξωμα και ο κινητήρας των 1.3 λίτρων με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων είναι αρκετά αποδοτικός, αλλά ο θόρυβος που παράγει γίνεται αισθητός στο εσωτερικό.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 2 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα, ρυθμιζόμενο τιμόνι, air condition και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή: 4.500 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 2.300 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.298 κ.εκ., Ισχύς: 87/5.800 ps/σ.α.λ., Ροπή: 123/4.200 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,1 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,8 λτ./100 χλμ.
(+) Σχεδίαση, πρακτικότητα εσωτερικού, κατανάλωση, φιλικότητα στην οδήγηση
(-): Σκληρά πλαστικά, κλίσεις αμαξώματος στις στροφές, θόρυβος κινητήρα