Το μίνι ενός όγκου Wagon R+ με το ψηλό και στενό αμάξωμα εστιάζει στην ευελιξία και στην ευκολία στους χειρισμούς, που διευκολύνει με την σειρά της η ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης. Στο εσωτερικό του με την σχετικά καλή ποιότητα κατασκευής (για τα δεδομένα της κατηγορίας του), τέσσερα άτομα είναι σε θέση να μετακινηθούν -στα όχι ιδιαίτερα αναπαυτικά καθίσματα- χωρίς παραχωρήσεις. Κάτι ανάλογο ισχύει και για τον αρκετά ικανοποιητικό χώρο αποσκευών των 248 λίτρων, ο οποίος είναι από τους μεγαλύτερους ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα.
Η ευελιξία που προσφέρει στις αστικές μετακινήσεις το Wagon R+ είναι πολύ καλή όπως και η φιλικότητα στην καθημερινή χρήση. Η ανάρτησή του με την σφιχτή ρύθμιση μετριάζει εν μέρει την άνεση σε διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος, όπου παράλληλα παρατηρείται «νευρικότητα» και αναπηδήσεις από τον πίσω άκαμπτο άξονα. Όσον αφορά στον κινητήρα των 1,3 λτ. είναι αρκετά «σπιρτόζικος» αλλά και θορυβώδης, ενώ προσφέρει σβέλτες επιδόσεις κυρίως από στάση, αφού εν κινήσει αδικείται από τις μακριές σχέσεις μετάδοσης.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 2 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα, ρυθμιζόμενο τιμόνι, air condition και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή: 4.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 2.600 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.328 κ.εκ., Ισχύς: 90/5.900 ps/σ.α.λ., Ροπή: 118/4.100 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,3 λτ./100 χλμ.
(+) Ευκολία στην οδήγηση, ευελιξία, χώροι επιβατών – αποσκευών, ορατότητα
(-) Θορυβώδης κινητήρας, αναπηδήσεις πίσω άξονα, ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους