Με το σχεδόν ενός όγκου αμάξωμά του, το πρώτης γενιάς Honda Jazz εστιάζει στην πρακτικότητα και στην άνεση, αντίστοιχη με ενός μικρού πολυχρηστικού. Μοντέρνο παραμένει το εσωτερικό του σε σχεδίαση, ενώ η εργονομία και η θέση οδήγησης είναι πολύ καλές, κάτι που ισχύει και για την ποιότητα των σκληρών πλαστικών και της στιβαρής συναρμολόγησης. Μεταξύ των στοιχείων που ξεχωρίζουν στο εσωτερικό είναι και οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες, όπως και το μεγάλο σε χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων.
Στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις το Honda Jazz παρουσιάζεται φιλικό, άνετο και εύκολο στους ελιγμούς χάρη στο ελαφρύ τιμόνι το οποίο «κόβει» αρκετά. Παράλληλα τα πολλά και μεγάλα παράθυρα προσφέρουν άριστη περιμετρική ορατότητα. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς εκτός πόλεως το μικρό Honda παρουσιάζεται σταθερό στις ευθείες, ενώ σε δρόμους με στροφές οι αισθητές κλίσεις του αμαξώματος και η μέτρια αίσθηση από το τιμόνι δεν προδιαθέτουν για σβέλτους ρυθμούς.
Στα «συν» του Jazz ανήκει ο 1.3 λίτρων κινητήρας, ο οποίος παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα, ανεβάζει εύκολα στροφές, επιταχύνει σβέλτα το αυτοκίνητο και διατηρεί την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. ‘Aξιος αναφοράς είναι ο πολύ εύχρηστος και θετικός σε αίσθηση επιλογέας ταχυτήτων.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 2 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα εμπρός, ηλ. καθρέπτες, ρυθμιζόμενο τιμόνι, air condition και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή: 4.700 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 2.600 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.339 κ.εκ., Ισχύς: 83/5.600 ps/σ.α.λ., Ροπή: 124/2.800 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,0 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,6 λτ./100 χλμ.
(+) Χώροι για επιβάτες και αποσκευές, κινητήρας, κατανάλωση, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων
(-) Ελαφριά αίσθηση τιμονιού, κλίσεις αμαξώματος στις στροφές