Η Volvo παρουσίασε τις νέες κορυφαίες εκδόσεις των μεσαίων μοντέλων της S60 Polestar και V60 Polestar, τα οποία διαθέτουν πλέον 2λιτρο βενζινοκινητήρα. Το νέο αυτό μηχανικό σύνολο των 1.969 κ.εκ. με turbo και supercharger αντικαθιστά τον προηγούμενο 3λιτρο 6κύλινδρο turbo των προγενέστερων S60/V60 Polestar, με την ισχύ του να έχει ανέβει στα 367 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. (από 350) και τη ροπή στα 470 Nm στις 3.100 σ.α.λ. (από 440).
Η επιπλέον δύναμη έρχεται από μια μεγαλύτερη τουρμπίνα, έναν νέο υπερσυμπιεστή, μια μεγαλύτερη εισαγωγή, αλλά και υψηλότερης χωρητικότητας αντλίας βενζίνης. Με τον νέο κινητήρα, το S60 Polestar των 1.751 κιλών βελτιώνει κατά 0,2 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα (4,7 δλ.), ενώ αντίστοιχη είναι η βελτίωση και στο V60 Polestar των 1.796 κιλών (4,8 δλ., -0,2 δλ.). Παράλληλα η επιτάχυνση στα 0-200 χλμ./ώρα είναι 17,2 δλ. για το S60 και 17,4 δλ. για το V60. Η τελική ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζονται τα νέα Volvo S60 και V60 Polestar είναι το 8άρι αυτόματο Geartronic, ειδικά εξελιγμένο από την Polestar, ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς των αυτοκινήτων. Παράλληλα, λόγω και της αντικατάστασης του μοτέρ, το βάρος έχει μειωθεί κατά 20 κιλά, ενώ η μέση κατανάλωση έρχεται επίσης βελτιωμένη, στα 7,8 λτ./100 χλμ.
Φυσικά, το τμήμα υψηλών επιδόσεων Polestar της Volvo έχει φροντίσει ώστε να επέμβει και στο τιμόνι, την ρυθμιζόμενη ανάρτηση και τα φρένα της Brembo, τα οποία αποτελούνται από 6πίστονες δαγκάνες εμπρός με δίσκους 371×32 χλστ. εμπρός και 302×22 χλστ. πίσω. Οι ζάντες που πατούν και τα δύο σπορ μεσαία είναι 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 245/35.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο: