Η Volvo θέτει ως στόχο την πώληση ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνολικά, έως το 2025. Η ανακοίνωση έγινε από τον Χάκαν Σάμουελσον, Πρόεδρο και CEO της Volvo Cars, ο οποίος χαρακτήρισε το στόχο «σκόπιμα ιδιαίτερα φιλόδοξο», καθώς η σουηδική μάρκα θέλει να υπογραμμίσει την πρόθεσή της να είναι σε ηγετική θέση και όσον αφορά τη στροφή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η Volvo σχεδιάζει να πετύχει τον στόχο της με το να προσφέρει τουλάχιστον δύο υβριδικές εκδόσεις από όλα τα μοντέλα της, λανσάροντας στην αγορά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο το 2019.
Η Volvo Cars προετοιμάζεται πυρετωδώς για την εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων τα τελευταία πέντε χρόνια. Έχει αναπτύξει δύο εντελώς νέες αρχιτεκτονικές, τόσο για μεγάλα όσο και μικρότερα αυτοκίνητα, τις γνωστές και ως SPA και CMA (Scalable Product Architecture – Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος και Compact Modular Architecture – Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική, αντίστοιχα). Και οι δύο αυτές αρχιτεκτονικές είναι σε θέση να «φιλοξενήσουν» πολύ εύκολα τόσο υβριδικές όσο και αμιγώς ηλεκτρικές υλοποιήσεις.
Η σειρά 90 και η σειρά 60 θα χρησιμοποιούν τη SPA ενώ η σειρά 40, η οποία θα περιλαμβάνει περισσότερα μοντέλα απ’ ότι σήμερα, θα βασιστεί στη CMA. Όλα αυτά τα μοντέλα θα παρουσιαστούν και σε ηλεκτρικές εκδόσεις, οι συνολικές πωλήσεις των οποίων μέχρι το 2025, εκφράζονται από το στόχο του ενός εκατομμυρίου που ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Volvo Cars.