Η αγορά της Βραζιλίας είναι πολύ σημαντική για τη VW, εκεί όπου άλλωστε η γερμανική φίρμα διαθέτει και δικό της εργοστάσιο, εξ ου και παράλληλα με το λανσάρισμα του νέου Polo στην Ευρώπη, ξεκίνησε το λανσάρισμά του νέου μοντέλου και στην αγορά της χώρας της Λατινικής Αμερικής.
Διαβάστε ακόμα: Νέο VW Polo GTI: Επιδόσεις και όλες οι λεπτομέρειες
Μάλιστα, το Polo που πωλείται στη Βραζιλία διαθέτει στη γκάμα του και τον 1.000άρη TSI κινητήρα σε μια μάλλον ασυνήθιστη απόδοση για την Ευρώπη, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιήσει για την κίνησή του είτε αιθανόλη, είτε βενζίνη, μια πρακτική που είναι πολύ διαδομένη στη χώρα.
Με τη χρήση λοιπόν της αιθανόλης, το μοτέρ αυτό αποδίδει 128 ίππους ισχύος και 200 Nm ροπής, προσφέροντας αρκετά γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 192 χλμ./ώρα). Εφόσον χρησιμοποιηθεί βενζίνη, τότε η απόδοση «πέφτει» στους 116 ίππους (115 PS είναι στην Ευρώπη) και το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί πλέον 10,1 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα.
Διαβάστε ακόμα: Volkswagen T-Roc R-Line: Η σπορ εκδοχή του T-Roc
Θα πρέπει τέλος να σημειωθεί ότι η έκδοση αυτή του Polo στη Βραζιλία συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ έχει ενδιαφέρον η ονομασία της, αφού η VW τη συνοδεύει με το «200 TSI» αναφερόμενη προφανώς στη ροπή του κινητήρα και όχι στην ισχύ του.