Λίγο καιρό μετά την ανακοίνωση των επιδόσεων, καταναλώσεων και λοιπών τεχνικών χαρακτηριστικών των κινητήρων βενζίνης και του κορυφαίου στη γκάμα Polo GTI, η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα και όλα τα στοιχεία για τα μηχανικά σύνολα πετρελαίου TSI και για το νέο μοτέρ φυσικού αερίου 1.0 TGI.
Διαβάστε ακόμα: Νέο VW Polo GTI
Στους ντίζελ κινητήρες του νέου Polo, υπάρχουν δύο επιλογές του 1.6 TDI με ισχύ 80 ή 95 ίππων, για τους οποίους η VW ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση από 3,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 97 γρ./χλμ.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το νέο μοτέρ διπλού καυσίμου 1.0 TGI (φυσικό αέριο – βενζίνη), με ισχύ 90 ίππων και 160 Nm ροπής. Η κατανάλωσή του περιορίζεται στα μόλις 3,0 κιλά/100 χλμ. CNG (ισοδυναμούν με 2,6€/100 χλμ.), ενώ με εκπομπές CO2 μόλις 84 γρ./100 χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Ο 1.0 TGI χρησιμοποιεί ως κύριο καύσιμο το φυσικό αέριο και όταν αδειάσουν οι δεξαμενές τότε γυρίζει αυτόματα στη βενζίνη. Επίσης, η συνδυαστική αυτονομία με το ρεζερβουάρ βενζίνης των 40 λίτρων και τις δεξαμενές του CNG χωρητικότητας 11,6 κιλών αναμένεται να αγγίζει τα 1.190 χιλιόμετρα.
Διαβάστε ακόμα: Νέο VW Polo: Επιδόσεις και νέες λεπτομέρειες
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||||
Έκδοση | 1.6 TDI 80 PS | 1.6 TDI 95 PS | 1.6 TDI 95 PS DSG | 1.0 TGI |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 | 1.598 | 1.598 | 999 |
Ταχύτητες | 5 | 5 | DSG7 | 5 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 80/2.700 | 95/2.700 | 95/2.700 | 90/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 230/1.400 | 250/1.500 | 250/1.500 | 160/1.800 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,9 | 11,2 | 11,2 | 11,9 |
80-120 χλμ./ώρα, 4η/5η | 12,7/17,0 | 10,5/15,0 | – | 12,5/18,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 175 | 185 | 185 | 183 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 3,7 | 3,7 | 3,9 | 4,7/3,0 kg |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 97 | 97 | 102 | 108/84 |
Βάρος (κιλά) | 1.205 | 1.205 | 1.228 | 1.260 |