Η Volkswagen ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Polo και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήρων 1.0 λτ. με ισχύ 65, 75 και 95 ίππων, το οποίο θα λανσαριστεί στη χώρα μας στα τέλη του 2017. Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα MQB A0 του ομίλου VW, το 6ης γενιάς Polo έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 81 χλστ. (4.053 χλστ.) και μεταξόνιο κατά 92 χλστ. (2.548 χλστ.), είναι πιο πλατύ κατά 69 χλστ. (1.751 χλστ.) και χαμηλότερο κατά 7 χλστ. (1.446 χλστ.). Ωστόσο, παρόλο που μεγάλωσε εξωτερικά το βάρος του δεν άλλαξε και παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, κάτι που συνεπάγεται πολλαπλά οφέλη.
Διαβάστε ακόμη: Νέο τροχόσπιτο VW California XXL για… λουξ διακοπές!
Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό του, όπου για πρώτη φορά τοποθετείται νέας γενιάς ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display 11,7 ιντσών με τα καλύτερα γραφικά. Την πιο σύγχρονη και νεανική του εικόνα ενισχύουν με την σειρά τους οι οθόνες αφής των 6,5 ή 8,0 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, καθώς και οι ευχάριστοι χρωματικοί συνδυασμοί με τις πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. Παράλληλα, έχουν βελτιωθεί τόσο οι χώροι για τους επιβάτες λόγω και του μακρύτερου μεταξονίου, όσο και για τις αποσκευές (351 λτ. έναντι 280 λτ. στο προγενέστερο Polo).
Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι ενώ το ενεργό cruise control, το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, η αναγνώριση τυφλού σημείου, το ημιαυτόνομο παρκάρισμα, καθώς και σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί.
Ευρεία είναι η γκάμα των κινητήρων που πλαισιώνουν το νέο Polo, με ισχύ που ξεκινά από τους 65 ίππους και φτάνει έως τους 200 ίππους. Προς το παρόν VW ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά για τους κινητήρες 1.0 λτ. με τους 65, 75 και 95 ίππους, ενώ αργότερα θα δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία και για τα υπόλοιπα μηχανικά σύνολα. Για πρώτη φορά το Polo εφοδιάζεται με κινητήρα φυσικού αερίου, τον 1.0 TGI ισχύος 90 ίππων και 160 Nm ροπής, ο οποίος συνδυαστικά με τη βενζίνη αναμένεται να ξεπερνά τα 1.190 χιλιόμετρα αυτονομίας. Επίσης, στους 1.0 TSI υπάρχει και η έκδοση με 115 ίππους και 200 Nm ροπής σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό ή 7τάχυτο DSG κιβώτιο. Νέος για το Polo είναι και ο 1.5 TSI ACT των 150 ίππων και 250 Nmροπής, όπως και ο 2.0 TSI των 200 ίππων και 320 Nm ροπής που τοποθετείται στο Polo GTI. Στην γκάμα των ντίζελ οι επιλογές αφορούν τον 1.6 λτ. TDI με ισχύ 80 ή 95 ίππων και ροπή 250 Nm.
Διαβάστε ακόμη: Επίσημο: Αυτό είναι το νέο VW T-Roc
Το νέο Polo θα προσφέρεται και με τρία διαφορετικά στησίματα αναρτήσεων, το «στάνταρ», το «Sport» και το «Sport Select». Στην «στάνταρ», η ανάρτηση με τα Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω είναι ρυθμισμένη για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή ευελιξία και άνεση. Στην «Sport» υπάρχει ειδική ρύθμιση για τα ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές δοκούς, ενώ το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 15 χιλιοστά. Στην «Sport Select» με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των ρυθμίσεων Normal και Sport, ενώ μέσω του προφίλ οδήγησης έχει τις επιπλέον επιλογές Normal, Sport, Eco και Individual.
Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή SEAT Ibiza 1.0 Eco TSI 95 PS
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||||
Έκδοση | 1.0 MPI 65 PS | 1.0 MPI 75 PS | 1.0 TSI 95 PS | 1.0 TSI 95 PS DSG |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 | 999 | 999 | 999 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 3/12 | 3/12 | 3/12 | 3/12 |
Ταχύτητες | 5 | 5 | 5 | 7 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 65/5.100 | 75/6.200 | 95/5.000 | 95/5.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 95/3.000 | 95/3.000 | 175/2.000 | 175/2.000 |
0-80 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,0 | 9,5 | 7,2 | 7,2 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 15,5 | 14,9 | 10,8 | 10,8 |
80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η | 17,5/23,0 | 17,5/23,0 | 11/14,5 | – |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 164 | 170 | 187 | 187 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,7 | 4,7 | 4,4 | 4,6 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 108 | 108 | 101 | 105 |
Βάρος (κιλά) | 1.030 | 1.030 | 1.070 | 1.105 |