Η Toyota αποκάλυψε το πολύ ενδιαφέρον νέο πρωτότυπο μικρό πισωκίνητο κουπέ μοντέλο S-FR, το οποίο θα αποτελέσει το entry-level σπορ αυτοκίνητό της. Το μήκους μόλις 3.990 χλστ., πλάτους 1.695 χλστ., ύψους 1.320 χλστ. και με μεταξόνιο 2.480 χλστ.αμάξωμά του ξεχωρίζει από τις πολλές καμπύλες επιφάνειες και τα στρογγυλά σχήματα, θυμίζοντας -εν μέρει- ένα μικρότερο GT86.
Λιτό και νεανικό είναι και το εσωτερικό του με τα λίγα χειριστήρια, το μικρής διαμέτρου τιμόνι και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Αν και πρόκειται για πρωτότυπο μοντέλο μοιάζει να βρίσκεται ένα βήμα πριν την παραγωγή, τόσο όσον αφορά την σχεδίαση του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού.
Από τεχνικής σκοπιάς, η Toyota αναφέρει ότι ο κινητήρας είναι τοποθετημένος μπροστά και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Επίσης είναι ελαφρύ (πιθανώς κάτω από 1 τόνο), με ιδανικό ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων και διαθέτει ανεξάρτητες αναρτήσεις. Για το τι κινητήρα φοράει δεν γίνεται κάποια επίσημη αναφορά, ωστόσο παλαιότερα υπήρξαν φήμες ότι η Toyota σχεδιάζει ένα μικρότερο GT86 με 1.5 λτ. μηχανικό σύνολο 1.5 λτ. ισχύος 130 ίππων, το οποίο δείχνει να είναι το S-FR Concept.