Μεταξύ των αγωνιστικών αυτοκινήτων που έλαβαν μέρος στο πρόσφατο WRC Γερμανίας ήταν και το Toyota Mirai ντυμένο στα αγωνιστικά χρώματα, το οποίο ήταν το πρώτο αυτοκίνητο υδρογόνου που εκκίνησε αγώνα WRC. Το Mirai με τις μηδενικές εκπομπές ρύπων είναι ιδιωτικής χρήσης και οδηγήθηκε από τον κάτοχό του Mitsuhiro Kunisawa, ο οποίος αγωνίστηκε στο Asia-Pacific Rally Championship και στο WRC Rally Ιαπωνίας, ενώ εργάζεται και ως δημοσιογράφος σε περιοδικό αυτοκινήτου της Ιαπωνίας.
Για λόγους ασφαλείας και για τις ανάγκες του αγώνα, το Mirai δέχτηκε ορισμένες απαραίτητες μετατροπές. Καταρχήν εφοδιάστηκε με roll cage, μπάκετ καθίσματα, αγωνιστικά ελαστικά και ενισχυμένα τακάκια. Ωστόσο μηχανικά παρέμεινε ως είχε και εφοδιάζεται με τον fuel cell κινητήρα υδρογόνου, ισχύος 154 ίππων, ο οποίος επιταχύνει το μεγάλο αυτοκίνητο στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα. Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο που διαρκεί μόλις 3 λεπτά γινόταν μέσω κινητής μονάδας.
Το Mirai μπορεί να μην το δούμε να τρέχει στο WRC, ωστόσο πρόσφατα πάτησαν στην Ευρώπη τα πρώτα οχήματα. Να υπενθυμίσουμε ακόμα ότι η Toyota προετοιμάζει το Yaris WRC για αγωνιστικό ντεμπούτο το 2017, ενώ τον περασμένο μήνα, ο Επικεφαλής της ομάδας Toyota Gazoo Racing, Tommi Mäkinen οδηγούσε στη Φιλανδία ένα αγωνιστικό Toyota GT86 4×4, το οποίο ανήκει στον Πρόεδρο της Toyota, Akio Toyoda.