Σήμερα η Toyota αποκαλύπτει το πολύ δυναμικό υβριδικό Yaris των 420 ίππων με την αγριεμένη εμφάνιση και τα έντονα σπορτίφ χαρακτηριστικά. Εξωτερικά το Yaris Hybrid-R, το οποίο βασίζεται στο 3θυρο μοντέλο, ξεχωρίζει από τους μυώδεις προφυλακτήρες με τους μεγάλους αεραγωγούς εμπρός και πίσω, τα σπόιλερ στα μαρσπιέ, την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, τα φουσκωμένα φτερά για να χωρέσουν οι ζάντες των 18 ιντσών με ελαστικά 225/40 και την ειδικά σχεδιασμένη τάπα του ρεζερβουάρ ψηλά στην πίσω κολόνα για γρήγορο ανεφοδιασμό στα pits.
Για το εσωτερικό η Toyota δεν έχει δημοσιεύσει ακόμα κάποια φωτογραφία, ωστόσο αναφέρει ότι εξοπλίζεται με δύο μπάκετ καθίσματα της Recaro με μαύρο δέρμα και μπλε alcantara, με το οποίο έχουν επενδυθεί και οι πόρτες, ενώ ο σειριακός επιλογέας των ταχυτήτων είναι τοποθετημένος ψηλά και κοντά στο χέρι του οδηγού. Ανάλογη επένδυση φέρει και το σπορ τιμόνι με τα πλήκτρα Track, Road και Boost. Στην επιλογή Track χρησιμοποιείται η μέγιστη ισχύς του υβριδικού συστήματος, ενώ στην Road μειώνεται η ισχύς για περισσότερη οικονομία και χαμηλότερες εκπομπές CO2.
Το υβριδικό σύνολο του Yaris Hybrid-R αποτελείται από τον 1.6 λίτρων βενζινοκινητήρα της σειράς Global Race Engine με δύο ηλεκτρικά μοτέρ που το διαμορφώνουν σε 4κίνητο. Το θερμικό μοτέρ μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και αποδίδει 300 ίππους ενώ οι πίσω τροχοί διαθέτουν αμφότεροι από ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 60 ίππων έκαστος, με την συνολική απόδοση έτσι να φτάνει στους 420 ίππους. Αυτά τα ηλεκτρικά μοτέρ (τα ίδια τοποθετούνται και στο απλό Yaris Hybrid) λειτουργούν και ως γεννήτριες κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος τροφοδοτώντας το θερμικό 1600άρι μοτέρ.
Στο Yaris Hybrid-R υπάρχει και άλλο ένα ηλεκτρικό μοτέρ πάλι 60 ίππων απόδοσης το οποίο ωστόσο βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και στο 6τάχυτο κιβώτιο και λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια και ως προηγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης αφού ελέγχει το ποσοστό της δύναμης και της ροπής που θα περάσει στον εμπρός άξονα.
Αντίστοιχη λειτουργία πραγματοποιούν και τα πίσω ηλεκτρικά μοτέρ που σαν ηλεκτρονικό LSD διαφορικό ελέγχουν το ποσοστό της ροπής που θα περάσει στον κάθε τροχό ανεξάρτητα ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης.