Η αλήθεια είναι πως ενώ τα αυτοκίνητα είναι πλέον εξαιρετικά προηγμένα προϊόντα, σε κάποια θέματα είναι μάλλον ξεχασμένα σε άλλες δεκαετίες. Όπως για παράδειγμα στους υαλοκαθαριστήρες (ακόμη δεν έχει βρεθεί κάτι να τους αντικαταστήσει) και στο ξεθάμπωμα των γυάλινων επιφανειών.
Διαβάστε ακόμη: Έτσι γίνεται γρήγορα το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ (+video)
Φαίνεται όμως πως η VW τουλάχιστον έχει τη λύση, όχι ως προς τους υαλοκαθαριστήρες αλλά ως προς το ξεθάμπωμα των τζαμιών.
Έτσι, στην γερμανική μάρκα, προκειμένου να διατηρείται το παρμπρίζ καθαρό όταν η θερμοκρασία είναι πολύ χαμηλή και η υγρασία πολύ υψηλή, σκέφτηκαν να χρησιμοποιήσουν τη λεπτή επίστρωση που προστατεύει από την ακτινοβολία του ηλίου και βρίσκεται μεταξύ της εσωτερικής και της εξωτερικής επιφάνειας των διπλών τζαμιών.
Ουσιαστικά είναι ένα λεπτό φιλμ από οξείδιο του αργύρου στο οποίο αν εφαρμοστεί ελαφριά τάση στις άκρες του, μπορεί να παράγει θερμότητα αρκετή ώστε να διατηρεί το παρμπρίζ καθαρό. Έτσι δεν χρειάζεται να υπάρχουν οι λεπτές αντιστάσεις, όπως αυτές που υπάρχουν χρόνια στο πίσω τζάμι.
Δείτε επίσης: Έτσι λειτουργεί η τετρακίνηση της BMW (+video)
Μάλιστα η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν είναι στα χαρτιά ή προς μελέτη κλπ. αλλά έχει βρει ήδη εφαρμογή, ως προαιρετικός εξοπλισμός σε δημοφιλή μοντέλα της VW όπως Golf, Tiguan, Touran, Sharan και Passat, ενώ μελλοντικά θα περάσει σε όλη την γκάμα της μάρκας αλλά και σε μοντέλα άλλων εταιρειών του ομίλου.