Από το 2017 η VW θα τοποθετήσει σε μοντέλα της φίλτρο σωματιδίων για κινητήρες βενζίνης ‘gasoline particulate filters (GPF)’, το οποίο μέχρι τώρα τοποθετούνταν σε κινητήρες πετρελαίου (DPF) σε αυτοκίνητα διαφόρων εταιρειών. Έτσι οι εκπομπές σωματιδίων αιθάλης από τους κινητήρες βενζίνης άμεσου ψεκασμού μπορούν να μειωθούν έως και κατά 90%.
Τα πρώτα μοντέλα που θα εφοδιαστούν με το GPF είναι το νέο VW Tiguan 1.4 TSI και το νέο Audi A5 2.0 TFSI. Στη συνέχεια θα εφαρμοστεί και σε άλλα μοντέλα του γερμανικού ομίλου, ενώ μέχρι το 2022 ο αριθμός των οχημάτων του VW Group που θα εξοπλίζεται με αυτή την τεχνολογία σε ετήσια βάση θα μπορεί να φθάσει τα επτά εκατομμύρια.
Παράλληλα, όπως δήλωσε ο Dr. Ulrich Eichhorn, Επικεφαλής της Ομάδας Έρευνας και Ανάπτυξης “Στο μέλλον, όλα τα μοντέλα θα είναι εξοπλισμένα με την τελευταία και πιο αποδοτική τεχνολογία καταλυτικού μετατροπέα SCR.”
Αναμενόμενα το νέο αυτό φίλτρο σωματιδίων για κινητήρες βενζίνης, θα τοποθετηθεί και στον καινούργιο 1.5 TSI, ο οποίος θα λανσαριστεί προς τα τέλη του 2016 και θα αντικαταστήσει τον 1.4 TSI.
Να σημειώσουμε ότι ανάλογη τεχνολογία θα χρησιμοποιήσει και η Mercedes στους κινητήτρες βενζίνης της, ξεκινώντας απο την ανανεωμένη S-Class.