Η Subaru έδωσε νέες πληροφορίες καθώς και επίσημες φωτογραφίες του νέου της WRX στη δημοσιότητα λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή του στο Λος Αντζελες. Αρχικά, ο δίλιτρος boxer κινητήρας θα είναι της σειράς κινητήρων DIT (Direct Injection Turbo) της Subaru όπως είδαμε και χθες στο νέο Sports Tourer της, το LEVORG. Ο κινητήρας αυτός όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, θα αποδίδει επίσημα 268 ίππους και 350Nm ροπής. Η ροπή του αποδίδεται ανάμεσα στις 2.000 με 5.200 σ.α.λ. καθιστώντας τον έτσι πιο ελαστικό από τον αξιόπιστο αλλά και παλιό ίδιας χωρητικότητας EJ20T κινητήρα της Subaru, ενώ θα επιταχύνει το WRX από στάση στα 96 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ. (5,9 με το κιβώτιο CVT).
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6άρι και η μετάδοση φυσικά γίνεται στους 4 τροχούς μέσω του συστήματος Symmetrical All Wheel Drive της εταιρείας. Προαιρετικά το WRX θα μπορεί να εφοδιαστεί και με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT, το οποίο ωστόσο θα εμφανίζει ελαφρώς υποδεέστερες τιμές επιδόσεων. To Symmetrical All Wheel Drive σύστημα 4κίνησης είναι αναβαθμισμένο και κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες σε ποσοστό 50:50 μέσω κεντρικού διαφορικού στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ η έκδοση CVT θα έχει το σύστημα Variable Torque Distribution το οποίο μέσω του κεντρικού διαφορικού θα κατανέμει τη ροπή ανάλογα με τις συνθήκες της πρόσφυσης, με αρχικό ποσοστό 45:55 (εμπρός:πίσω).
Το νέο κινητήριο σύνολο είναι σύμφωνα με την Subaru και αρκετά οικονομικό με μέση κατανάλωση 9,8 λτ./100 χλμ. που ακόμα και αν το νούμερο αυτό είναι εξαιρετικά αισιόδοξο θα είναι πράγματι πολύ πιο οικονομικό από το σύνολο των 2,5 λίτρων του προηγούμενου Impreza. Όσον αφορά στην ανάρτηση του νέου WRX, η Subaru επέλεξε να καλύψει το χάσμα μεταξύ των εκδόσεων του Impreza WRX και STi του παρελθόντος προσδίδοντάς του έτσι άμεσα σπορ χαρακτηριστικά κίνησης, ενώ με αγωνία αναμένεται επιτέλους το καλύτερο σύστημα διεύθυνσης που υπόσχονται οι Ιάπωνες. Οι αλλαγές τέλος συμπληρώνονται από το καλύτερο και πιο άκαμπτο πλαίσιο, το αναβαθμισμένο σύστημα 4κίνησης και τα καλύτερα φρένα.
Εμφανισιακά το σεντάν αμάξωμα του νέου WRX είναι αρκετά δυναμικό και ελκυστικό διατηρώντας ωστόσο ελάχιστα στοιχεία από το πρωτότυπο WRX concept που γνωρίσαμε τον Μάρτιο. Τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά στοιχεία του Impreza πάντως υπάρχουν και εδώ όπως είναι ο αεραγωγός στο καπό για να ψύχει το top mounted ιντερκούλερ και η μικρή (σε αυτή την έκδοση) αεροτομή. Οι τροχοί παραμένουν στις 17 ίντσες και συμπληρώνουν το σπορ ύφος της κατασκευής.
Το εσωτερικό του είναι ίσως πιο ενδιαφέρον προβάλλοντας έντονα σπορτίφ στοιχεία όπως το flat botommed νέο τιμόνι, τα αλουμινένια πεντάλ, τα σπορ καθίσματα και τις δυο οθόνες στην κεντρική κονσόλα. Εκείνη μάλιστα στο πάνω μέρος είναι 3,5 ίντσες σε μέγεθος και προβάλλει στοιχεία που αφορούν και τον κινητήρα (όπως πίεση turbo κ.α). Ο πίνακας οργάνων είναι και εκείνος σπορτίφ αισθητικής και ενσωματώνει οθόνη πληροφοριών στο κέντρο, ενώ οι στρογγυλοί διακόπτες του συστήματος κλιματισμού και η σχεδίαση του κάτω μέρους της κονσόλας δεν ξεφεύγουν από την σχεδίαση του προηγούμενου Impreza.