Μετά το χάτσμπακ νέο Renault Megane και το στέισον βάγκον Megane Estate, τη γκάμα των μικρομεσαίων μοντέλων της γαλλικής μάρκας έρχεται να συμπληρώσει και το Megane Sedan. Πρόκειται για το πιο καλοσχεδιασμένο και με δυναμικά χαρακτηριστικά Megane Sedan από ποτέ άλλοτε (συμπεριλαμβανομένου του Fluence), το οποίο θυμίζει έντονα το αμέσως μεγαλύτερο Talisman.
Μπροστά δε διαφέρει από την υπόλοιπη «οικογένεια» Megane, ενώ ο πίσω τρίτος όγκος έχει προστεθεί με μεγάλη επιτυχία, μοιάζοντας σαν να είχε σχεδιαστεί εξαρχής έτσι. Η έντονη κλίση του πίσω παρμπρίζ και το υπερυψωμένο καπό με την αεροτομή που σχηματίζεται στο τελείωμα παραπέμπουν στα 4θυρα κουπέ. Παράλληλα, η μεγάλη γυάλινη οροφή συνδέεται με το πίσω παρμπρίζ και δημιουργεί μια κομψή διχρωμία. Ο πίσω τρίτος όγκος «κρύβει» ένα μεγάλο χώρο αποσκευών 508 λίτρων και εύκολη hands-free πρόσβαση μέσω του συστήματος Easy Trunk Access.
Βασισμένο στην πλατφόρμα CMF C/D (Common Module Family) διαθέτει τα ίδια οδηγικά χαρακτηριστικά με τα υπόλοιπα Megane, ενώ εφοδιάζεται με όλα στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Μερικά από αυτά είναι ο πίνακας οργάνων με την TFTοθόνη των 7 ιντσών, το σύστημα infotainmentR-Link 2 με την οθόνη αφής των 8,7 ιντσών, τα συστήματα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης, φρεναρίσματος εκτάκτου ανάγκης, το head-updisplayκ.λπ.
Για την κίνηση του νέου Megane Sedan θα υπάρχουν διαθέσιμοι πέντε κινητήρες. Αρχικός βενζίνης θα είναι ο 1.600άρης ατμοσφαιρικός SCe 115 και κατόπιν ο 1.2 TCe 130. Στους ντίζελ θα υπάρχουν οι 1.5 dCi 90, 1.5 dCi 110 και ο 1.6 dCi 130.
Η παραγωγή του νέου Megane Sedan θα γίνεται στην Προύσα της Τουρκίας (όπως και οι παλαιότερες γενιές), ενώ θα λανσαριστεί σε περισσότερες από 20 χώρες, μεταξύ των οποίων όμως δεν περιλαμβάνεται η Ελλάδα.