Η Renault παρουσιάζει το Initiale Paris που αναμένεται να αντικαταστήσει το Espace, ενώ το μήκος 4,85 μ. αμάξωμά του συνδυάζει χαρακτηριστικά από τα ενός όγκου πολυχρηστικά αυτοκίνητα αλλά και από τα SUV. Οι επιβάτες μπαίνουν στο αυτοκίνητο από πόρτες με αντίθετη φορά και τη βοήθεια ενός μηχανοκίνητου μαρσπιέ, ακόμη δυο στοιχεία που παραπέμπουν στην αεροναυπηγική. Ο οδηγός θα απολαύσει ένα μινιμαλιστικό πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα που μοιάζει να αιωρείται πάνω από το πάτωμα της καμπίνας. Χωρίς καθόλου πλευρικά στηρίγματα, η κονσόλα ταιριάζει απόλυτα με τον εσωτερικό σχεδιασμό και μοιάζει με γέφυρα που συνδέει το κεντρικό τμήμα του αυτοκινήτου με το ταμπλό.
Η τρίτη σειρά των καθισμάτων αποτελείται από μία πρωτότυπη βάση κατασκευασμένη από ανεξάρτητα κινούμενα τμήματα. Η πλάτη μπορεί να αναδιπλωθεί μερικώς ή ολόκληρη, ενώ η έδρα τους σχηματίζει ενιαίο σύνολο με το κεντρικό υποβραχιόνιο διαχωρίζοντας έτσι τις θέσεις των επιβατών.
Οι μηχανικοί κινητήρων της Renault εξέλιξαν τον κινητήρα dCi 130, ώστε να αποδίδει υψηλή ροπή (που φτάνει τα 400Nm) σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας, ενώ συνδυάζεται με EDC κιβώτιο ταχυτήτων. Μία ακόμα ιδιαιτερότητα στον κινητήρα του Initiale Paris είναι και η χρήση ειδικών χαλύβδινων εμβόλων που περιορίζουν αισθητά τις απώλειες λόγω τριβής. Τα χαλύβδινα πιστόνια διαστέλλονται λιγότερο από τα αλουμινένια, με αποτέλεσμα τον σημαντικό περιορισμό του διάκενου μεταξύ εμβόλων και χιτωνίων σε υψηλές θερμοκρασίες. Η χαμηλότερη τριβή μεταξύ εμβόλων και χιτωνίων έχει σαν αποτέλεσμα τη χαμηλότερη κατανάλωση. Και για να κρατηθεί χαμηλά το βάρος τα συγκεκριμένα έμβολα είναι κούφια. Ο σχεδιασμός είναι ακριβώς ο ίδιος με τον κινητήρα που χρησιμοποιείται στα μονοθέσια της Renault στη Formula 1.
Το πρωτότυπο Initiale έχει σχεδόν τις ίδιες διαστάσεις με το Grand Espace και ζυγίζει σχεδόν 250 κιλά λιγότερο. Σε γενικές γραμμές, ο συγκεκριμένος κινητήρας εκπέμπει 40 γρ/χλμ λιγότερο CO2 και καταναλώνει 25% λιγότερο σε σύγκριση με έναν κινητήρα diesel αντίστοιχων επιδόσεων.