Η Renault αποκαλύπτει πλήρως και επίσημα στο 71οMonaco Grand Prix το άκρως δυναμικό και εντυπωσιακό μίνι μοντέλο Twin’Run ως απότιση φόρου τιμής στο R5 Turbo και Clio V6 (βλ. παρακάτω το σχετικό video). Το μήκους 3.680, πλάτους 1.750 και ύψους 1.493 χιλιοστών αμάξωμά του ζυγίζει μόλις 950 κιλά (αναλογία βάρους ανά άξονα 43:57 εμπρός και πίσω αντίστοιχα) και βασίζεται σε σωληνωτό σασί. Παράλληλα ο V6 κινητήρας των 3,5 λίτρων απόδοσης 320 ίππων και 380 Nm ροπής είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος, ενώ η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς γίνεται μέσω ενός 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου. Ο μίνι πύραυλος επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά στα υπόλοιπα τεχνικά του χαρακτηριστικά, το εκρηκτικό Renault Twin’Run διαθέτει ανάρτηση με διπλά ψαλίδα εμπρός πίσω, αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς διαμέτρου 356 και 328 χλστ. και ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 205/40 εμπρός και 245/35 πίσω.
Την αγωνιστική εικόνα του αμαξώματός του -τα εξωτερικά τμήματα του οποίου είναι κατασκευασμένα από πολυεστέρα- τονίζουν οι χαρακτηριστικοί εμπρός τετράγωνοι προβολείς, τα ειδικά σχεδιασμένα σπόιλερ και η πίσω μεγάλη αεροτομή.
Στο εσωτερικό υπάρχουν μπάκετ καθίσματα με επένδυση αλκαντάρα όπως και στις πόρτες, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του αγωνιστικών προδιαγραφών τιμόνι και ψηλά τοποθετημένο σειριακό επιλογέα, ενώ στο ίδιο ύψος βρίσκεται και το χειρόφρενο και τα πεντάλ είναι ειδικά σχεδιασμένα για εύκολη χρήση «μύτη – τακούνι». Επιπλέον, στην λευκή κεντρική κονσόλα υπάρχουν όλες οι απαραίτητες ενδείξεις σε μια οθόνη LCD 5,5 ιντσών συν τα στρογγυλά οργανάκια για την θερμοκρασία νερού και λαδιού.
Το Renault Twin’Run μπορεί να μην περάσει στην παραγωγή με τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά, ωστόσο “φωτογραφίζει” τον αντικαταστάτη του Twingo, το οποίο εξελίσσεται σε συνεργασία με το smart fortwo.