Το νέο Renault Clio εκτός από την 5θυρη έκδοση διατίθεται και στην πιο πρακτική και οικογενειακή Sport Tourer, η οποία προσφέρει ότι και το χάτσμπακ μοντέλο συν περισσότερο χώρο για τις αποσκευές. Εξωτερικά διαφέρει σε σχεδίαση από τη μεσαία
κολόνα και πίσω, όμως διατηρήθηκαν οι «κρυμμένες» χειρολαβές στο πλαίσιο των θυρών. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου δένει αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα και έχει μακρύνει κατά 205 χλστ., φτάνοντας το συνολικό μήκος των 4.267 χλστ. (όσο ενός 5θυρου
μικρομεσαίου).
Από πλευράς κινητήρων και εκδόσεων, το Clio Sport Tourer διατίθεται με τους βενζίνης 1.2 75 hp, 0.9 TCe 90 hp και τους ντίζελ 1.5 dCi με 75 ή 90 ίππους, ενώ η τιμή του ξεκινά στην αρχική έκδοση από τις 12.120 ευρώ. Για το ντίζελ των 90 ίππων το κόστος
αγοράς ξεκινά από τις 16.695 ευρώ, συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο την οικονομία σε καύσιμα με τις αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις.
Μοντέρνο εσωτερικό με 443 λίτρα για τις αποσκευές
Ίδιο και απαράλλαχτο είναι το εσωτερικό του Clio Sport Tourer με εκείνο των 5θυρων μοντέλων και καταφέρνει από την πρώτη στιγμή να κερδίσει τις εντυπώσεις με την ευχάριστη και μοντέρνα συνολικά εικόνα του. Το βλέμμα εστιάζει αρχικά στον πίνακα οργάνων
με το ψηφιακό ταχύμετρο και το αναλογικό στροφόμετρο και κατόπιν στο στάνταρ σύστημα πολυμέσων R-Link με την έγχρωμη οθόνη αφής των 7 ιντσών. Ο οδηγός θα βρει εύκολα την κατάλληλη θέση χάρη και στις πολλαπλές ρυθμίσεις του τιμονιού και του καθίσματος,
το οποίο είναι αναπαυτικό και με καλή πλευρική στήριξη. Προσεγμένη παρουσιάζεται η ποιότητα τόσο των υλικών όσο και του φινιρίσματος, ενώ ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό καλύπτεται από λεπτό μαλακό υλικό.
Στον τομέα των χώρων για τους επιβάτες, το Clio Tourer είναι σε θέση να μετακινήσει τέσσερα ενήλικα άτομα χωρίς παραχωρήσεις. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας μόνο ο αέρας για τα κεφάλια είναι λίγο μεγαλύτερος από του 5θυρου Clio, λόγω του διαφορετικού σχεδιασμού
της οροφής. Κερδισμένος είναι ο χώρος αποσκευών των 443 λίτρων (έναντι 300 λτ.), ο οποίος διαθέτει χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, μεγάλο άνοιγμα και πλήρως εκμεταλλεύσιμο τετραγωνισμένο σχήμα.
Χαμηλή κατανάλωση και καλές επιδόσεις ο 1.5 dCi 90 PS
Ο πετρελαιοκινητήρας των 1.5 λτ. με απόδοση 90 ίππων ταιριάζει κατάλληλα και στο πιο οικογενειακό Clio Sport Tourer, προσφέροντας οικονομία καυσίμου και αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις. Σύμφωνα με την Renault, οι επιδόσεις είναι ίδιες με του ελαφρύτερου
κατά 50 κιλά 5θυρου Clio (1.071 έναντι 1.121 κιλά), που σημαίνει ότι το 8βάλβιδο αυτό μηχανικό σύνολο επιταχύνει το Clio Sport Tourer στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ. και στα 80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η ταχύτητα σε 9,9/13,5 δλ. Η λειτουργία του είναι γραμμική
από τις χαμηλές στροφές χωρίς κενά ισχύος και διαθέτει πολύ καλό τράβηγμα, χάρη στα 220 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Ο θόρυβος και οι κραδασμοί που παράγει το ντίζελ μοτέρ δεν απουσιάζουν αλλά δεν ενοχλούν. Παράλληλα, η μακριά 5η ταχύτητα
διατηρεί χαμηλά τις στροφές του κινητήρα σε συνθήκες ταξιδιού, θυμίζοντας 6η ταχύτητα άλλων ντίζελ κινητήρων. Όσο για την κατανάλωση, κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 5,5 λτ./100 χλμ. σε συνθήκες αστικής οδήγησης.
Άνετο στο δρόμο και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά
Το Clio Sport Tourer συνδυάζει με επιτυχημένο τρόπο την πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε κάθε διαδρομή με την άνεση από την ανάρτηση. Η τελευταία, χωρίς να έχει ιδιαίτερα μαλακή ρύθμιση καταφέρνει και φιλτράρει αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των
δρόμων και διατηρεί τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές σε λογικά πλαίσια. Ακόμα και υπό έντονη πίεση, το νέο Clio παραμένει πεισματικά στην πορεία του με ελεγχόμενη τάση υποστροφής (το ESP δεν απενεργοποιείται). Παρά την μέτρια αίσθηση που λαμβάνει
ο οδηγός από το κατά τα άλλα άμεσο τιμόνι (με τις 2,71 στροφές από άκρη σε άκρη), το πλαίσιο ανταποκρίνεται σε κάθε αλλαγή ή διόρθωση και αντιδρά ως ενιαίο συμπαγές σύνολο.
(+) Ροπή κινητήρα, χαμηλή κατανάλωση, άνεση, οδική συμπεριφορά, χώρος αποσκευών, σχεδίαση εσωτερικού
(-) Ελαφριά αίσθηση τιμονιού