Εδώ και τρεις σχεδόν εβδομάδες η Alfa Romeo είχε παρουσιάσει τις πρώτες φωτογραφίες της νέας 4C μαζί με κάποια ελάχιστα τεχνικά στοιχεία, για τα οποία πλέον υπάρχει πλήρης αναφορά και εδώ θα εστιάσουμε, παρουσιάζοντάς σας παράλληλα νέες φωτογραφίες του αυτοκινήτου στο δρόμο.
Ξεκινώντας από τις επιδόσεις, ο τοποθετημένος στο κέντρο 1.75 turbo κινητήρας των 240 ίππων και 350 Nm ροπής από τις 1.700 σ.α.λ. επιταχύνει την 4C στο 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Για τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς υπάρχουν 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη TCT κιβώτιο και περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό. Η ανάρτηση της Alfa Romeo 4C αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και γόνατα ΜακΦέρσον πίσω και η κατανομή βάρους ανά άξονα είναι 40/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Για την πέδηση του ελαφριού αμαξώματος των 895 κιλών (το ανθρακονημάτηνο πλαίσιο ζυγίζει μόλις 65 κιλά) μήκους 3,99 μ., πλάτους 2,0 μ, ύψους 1,18 μ. και με μεταξόνιο 2,38 μ. φροντίζουν οι αεριζόμενοι και διάτρητοι δίσκοι της Brembo με αλουμινένια 4πίστονα έμβολα εμπρός. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι για το σύστημα διεύθυνσης δεν υπάρχει καμία απολύτως υποβοήθηση έτσι ώστε να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή αίσθηση δίχως καμία τεχνητή «επέμβαση». Μάλιστα η Alfa Romeo αναφέρει ότι η 4C επιτυγχάνει 1,1 g πλευρικής επιτάχυνσης και 1,25 μέγιστη επιβράδυνση κατά την πέδηση!
Η Alfa Romeo «Launch Edition», η οποία θα παραχθεί σε 1.000 αντίτυπα (400 για Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή, 500 για τη Βόρεια Αμερική και 100 για τον υπόλοιπο κόσμο) και θα κοστίζει 60.000 ευρώ, θα είναι διαθέσιμη στα δύο εικονιζόμενα χρώματα, το Carrara White και το Alfa Red. Στον εξοπλισμό της θα περιλαμβάνεται το carbon aero kit, ζάντες 18 ιντσών εμπρός και 19 ιντσών πίσω, Bi-LED εμπρός φωτιστικά σώματα κ.α. Προαιρετικά προσφέρονται αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης με φίλτρο ελευθέρας ροής, ειδικά «στημένη» ανάρτηση, κόκκινες δαγκάνες των φρένων και επενδύσεις δέρματος – αλκαντάρα στο εσωτερικό.