Η Porsche παρουσιάζει τη νέα Cayenne GTS με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ο οποίος αντικαθιστά το μεγαλύτερο ατμοσφαιρικό. Πιο αναλυτικά, τροφοδοτείται με τον 3.6 λτ. V6 bi-turbo απόδοσης 440 ίππων και 600 Nm ροπής, αντί του ατμοσφαιρικού V8 4.8 λτ. των 420 ίππων και 515 Nm ροπής. Λόγω του downsizing βελτιώθηκε σημαντικά και η κατανάλωση κατά 0,9 λτ./100 χλμ., ενώ με επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. ή 5,1 δλ. με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono είναι και ταχύτερη κατά 0,5 δλ. και 0,6 δλ. από πριν και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 262 χλμ./ώρα. Στάνταρ τοποθετείται η σπορ εξάτμιση, η οποία παράγει μεστό ήχο.
Εξωτερικά η νέα Cayenne GTS εφοδιάζεται με νέο προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα και το πακέτο Sport Design (προσθήκες στα φτερά και στα μασπιέ), διαθέτει αεροτομή οροφής, 20άρες ζάντες, φώτα bi-xenon, πίσω φώτα LED κ.α.
Η Cayenne GTS εφοδιάζεται με τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) με σπορ set-up και με τα στάνταρ ατσάλινα ελατήρια είναι χαμηλωμένη κατά 24 χλστ., ενώ με την προαιρετική αερανάρτηση κάθεται 20 χλστ. χαμηλότερα. Επιπλέον, εφοδιάζεται στάνταρ με τα φρένα της Cayenne Turbo, με δίσκους 390 χλστ. εμπρός και 358 χλστ. πίσω, σε συνδυασμό με τις κόκκινες δαγκάνες.
Ο ίδιος V6 κινητήρας αλλά χωρίς turbo τροφοδοτεί την αρχική Cayenne με απόδοση 300 ίππων, ο οποίος την επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ./ώρα, η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές C02 στα 215 γρ./χλμ.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο με τον Walter Rohrl στο τιμόνι της νέας Cayenne GTS: