Μία ώρα περίπου μετά τη διαρροή φωτογραφιών του Peugeot 308 R Concept και του νέου υβριδικού 208 Hybrid FE, ήρθαν οι επίσημες ανακοινώσεις από την Γαλλική φίρμα. Σχετικά με το υβριδικό πρωτότυπο 208, όπως είχαμε αναφέρει νωρίτερα έχει δεχτεί εξαντλητική «δίαιτα» αφού ζυγίζει μόλις 780 κιλά έναντι 975 κιλά του αρχικού 208 1.0 VTI. Όλα τα τμήματα του αυτοκινήτου μαζί με τα μηχανικά έχουν χάσει βάρος, όπως είναι το πλαίσιο, τα παράθυρα από συνθετικό υλικό έναντι κρυστάλλου, τα μέρη του αμαξώματος που είναι κατασκευασμένα από πολυμερές πολυπροπυλένιο και η ελαφρωμένη ανάρτηση. Επιπλέον, αυξήθηκαν τα μετατρόχια κατά 20 χλστ. και τοποθετήθηκαν ειδικού σχεδιασμού ζάντες 19 ιντσών για καλύτερη ροή του αέρα, τμήματα του αμαξώματος έχουν ανασχεδιαστεί για καλύτερη αεροδυναμική.
Για την κίνηση του 208 Hybrid FE συνδυάζεται θερμικός κινητήρας των 1.2 λίτρων απόδοσης 70 ίππων με ηλεκτροκινητήρα βάρους 7 κιλών και απόδοσης 30 kW (40 ίππων) με μπαταρίες 25 κιλών και δεξαμενή καυσίμου 20 λίτρων. Το υβριδικό σύνολο επιτυγχάνει κατανάλωση 2,1 λτ./100 χλμ. εκπομπές CO2 49 γρ./χλμ. και επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα.