Την πρώτη επίσημη εμφάνισή του κάνει το νέο 5008, το οποίο πλέον είναι ένα 7θέσιο SUV όχημα και αλλάζει σημαντικά (όπως και το νέο 3008) σε σχέση με το πολυχρηστικό προγενέστερο μοντέλο. Παράλληλα, θα προσφέρεται στην στάνταρ έκδοση και στην πιο σπορτίφ GT.
Σχεδιαστικά ακολουθεί την αισθητική του 3008, ωστόσο από αυτό είναι μακρύτερο κατά 19 εκατοστά (4,64 μ.) σε μήκος και κατά 16,5 εκατοστά σε μεταξόνιο (2,84 μ.), έτσι ώστε να προσφέρει τις δύο επιπλέον θέσεις στο εσωτερικό. Αυτές αναδιπλώνονται στον χώρο αποσκευών, ενώ στη μεσαία σειρά τα τρία ίδια σε μέγεθος καθίσματα είναι ανεξάρτητα, συρόμενα και αναδιπλούμενα.
Για τις αποσκευές υπάρχει ένας τεράστιος χώρος 780 λίτρων (100λτ. μεγαλύτερους από του πρώτου 5008). Tην πρακτικότητα ενισχύουν με την σειρά τους οι πάρα πολλές θήκες για ποτήρια, αντικείμενα, τα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου και οι γάντζοι που υπάρχουν στον θάλαμο των επιβατών. Φυσικά δεν θα πρέπει να παραλείψουμε το εντυπωσιακό σχεδιαστικά ταμπλό PEUGEOT i-Cockpit, τις πολλές δυνατότητες του συστήματος πολυμέσων και τα διάφορα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Το βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 νέο Peugeot 5008 είναι ελαφρύτερο κατά 95 κιλά από το προκάτοχο μοντέλο, ενώ διατίθεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Αυτοί είναι οι εξής παρακάτω:
1.2λτ. PureTech 130 S&S με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εκπομπές CO2 από 115 γρ./χλμ.
1.2 λτ. PureTech 130 S&S με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ.
1.6 λτ. PureTech 165 S&S με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και εκπομπές CO2 133 γρ./χλμ.
1.6 λτ. BlueHDi 100 S&S με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εκπομπές CO2 106 γρ./χλμ.
1.6 λτ. BlueHDi 120 S&S με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εκπομπές CO2 από 105 γρ./χλμ.
1.6 λτ. BlueHDi 120 S&S με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και εκπομπές CO2 112 γρ./χλμ.
2.0 λτ. BlueHDi 150 S&S με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ.
2.0 λτ. BlueHDi 180 S&S με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ.