Το αμάξωμα του νέου Peugeot 3008 έχει μήκος 4.467 χλστ., πλάτος 1.841 χλστ., ύψος 1.624 χλστ. και μεταξόνιο 2.675 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι στα 219 χλστ. Συγκριτικά με το πρώτο 3008, το νέο είναι μακρύτερο κατά 102 χλστ., πλατύτερο κατά 4 χλστ., χαμηλότερο κατά 11 χλστ. και με μακρύτερο μεταξόνιο κατά 62 χλστ.
Χάρη στη νέα πλατφόρμα EMP2 (του 308) που βασίζεται, το νέο 3008 προσφέρει καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ σε συνδυασμό με το χαμηλότερο βάρος εξασφαλίζεται βελτιωμένη κατανάλωση και επιδόσεις. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνεται και το Grip Control με τις επιλογές Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου στην κεντρική κονσόλα.
Ιδιαίτερα ελκυστικό σχεδιαστικά και με υψηλής τεχνολογίας συστήματα είναι και το εσωτερικό του νέου 3008 με το τελευταίας γενιάς PEUGEOT i-Cockpit. Σε αυτό ξεχωρίζουν το μικρής διαμέτρου τιμόνι, η μεγάλη οθόνη αφής των 8 ιντσών, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και τα χειριστήρια που θυμίζουν πλήκτρα πιάνου. Μοντέρνο σχεδιασμό έχει και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Επιπλέον, το εσωτερικό προσφέρει μεγαλύτερους χώρους τόσο για όλους τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (520 λτ. έναντι 432 λτ. το προγενέστερο 3008).
Την κίνηση του νέου 3008 αναλαμβάνει μια ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων βενζίνης και πετρελαίου. Πρόκειται για τους PureTech των 1.2 λτ. ισχύος 130 ίππων και 1.6 λτ. 165 ίππων, καθώς και τους ντίζελ BlueHDiτων 1.6 λτ. με ισχύ 100 και 120 ίππων και τους 2.0 λτ. με 150 και 180 ίππους.
Πάρα πολλά είναι και τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, τα οποία μειώνουν δραστικά τις πιθανότητες ατυχήματος. Μερικά από αυτά είναι τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης, αυτόματης λειτουργίας των προβολέων, το προσαρμοζόμενο cruise control κ.λπ.
Το νέο Peugeot 3008 θα παράγεται στη Γαλλία στο εργοστάσιο του Sochaux, ενώ η πρεμιέρα του στο κοινό θα γίνει τον Οκτώβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού και κατόπιν θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του.