Το νέο, τρίτης γενιάς i30 παρουσίασε η Hyundai, το οποίο είναι πλήρως εκσυγχρονισμένο σε κάθε επίπεδο, ενώ η διάθεσή του στην Ευρώπη θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2017. Το νέο i30 είναι σχεδιασμένο, εξελιγμένο και δοκιμασμένο στην Ευρώπη, όπου θα γίνεται και η παραγωγή του.
Εξωτερικά το νέο μικρομεσαίο Hyundai διαφέρει ριζικά σε σχέση με το προγενέστερο, ωστόσο οι διαστάσεις του δεν άλλαξαν σημαντικά, αφού έχει μήκος 4.340 χλστ. (+40 χλστ.), πλάτος 1.795 χλστ. (+15 χλστ.), ύψος 1.455 χλστ. (-17 χλστ.) και μεταξόνιο 2.650 χλστ. (ίδιο). Στο εμπρός άκρο του με το χαμηλό ρύγχος διακρίνονται η νέα «κυματοειδής» μάσκα, τα full LED φωτιστικά σώματα και τα κάθετα φώτα ημέρας LED. Στο πλαϊνό τμήμα κυριαρχεί το αιχμηρό νεύρο που διατρέχει όλο το αμάξωμα, ενώ πίσω συναντούμε νέα αισθητική με παραλληλόγραμμα φανάρια και ανάγλυφες επιφάνειες. Επίσης, το νέο i30 θα είναι διαθέσιμο με ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών και σε 12 χρώματα αμαξώματος.
Εντελώς νέο και λιγότερο «φλύαρο» είναι το εσωτερικό του νέου i30 με ίσιες γραμμές και μινιμάλ αισθητική. Για πρώτη φορά τοποθετείται στο πάνω μέρος η -προαιρετική- οθόνη των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων. Επίσης, το νέο i30 προσφέρει άνετους χώρους για τους επιβάτες και μεγαλύτερο κατά 17 λίτρα χώρο αποσκευών (395 λτ.).
Στους κινητήρες υπάρχει μια ευρεία γκάμα, τόσο σε βενζίνης όσο και σε πετρελαίου. Ντεμπούτο στο νέο i30 κάνει ο ολοκαίνουργιος 1.4 T-GDI των 140 ίππων, ενώ υπάρχει ακόμα ο 1.0 T-GDI 120 PS και ο βασικός 1.4 λτ. 100 PS. Στους πετρελαίου περιλαμβάνεται ένας 1.600άρης με 95, 110 και 136 ίππους (βλ. παρακάτω πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών).
Το νέο i30 έχει δοκιμαστεί εντατικά στους δρόμους της Ευρώπης και στην απαιτητική πίστα του Nürburgring, έτσι ώστε να είναι σύμφωνο με τα πρότυπα οδήγησης των ευρωπαίων. Οι αναρτήσεις του με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω έχουν πλήρως επαναρυθμιστεί, όπως επίσης το τιμόνι το οποίο είναι κατά 10% πιο άμεσο.
Στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα συστήματα που προλαμβάνουν ένα ατύχημα, όπως είναι η αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης, η προειδοποίηση για όχημα σε τυφλή γωνία, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, η ενημέρωση των ορίων ταχύτητας κ.λπ.
Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι και στον τομέα της παθητικής ασφαλείας, μέσω της χρήσης χάλυβα υψηλής αντοχής σε ποσοστό 53%, ο οποίος προσφέρει και αυξημένη ακαμψία κατά 22%, καθώς και οι στάνταρ επτά αερόσακοι.
Κινητήρες βενζίνης | |||
Έκδοση | 1.4 | 1.0 T-GDI | 1.4 T-GDI |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.368 | 998 | 1.353 |
Ταχύτητες | 6 | 6 | 6 (7DCT) |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 100/6.000 | 120/6.000 | 140/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 134/4.000 | 171/1.500 | 242/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,7 | 11,1 | 8,9 (9,2) |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 183 | 190 | 210 (205) |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 126 | 103 | 109 (121) |
Βάρος (κιλά) | 1.169 | 1.194 | 1.204 (1.240) |
Κινητήρες πετρελαίου | |||
Έκδοση | 1.6 95 PS | 1.6 110 PS | 1.6 136 PS |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.582 | 1.582 | 1.582 |
Ταχύτητες | 6 | 6 (7DCT) | 6 (7DCT) |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 95/4.000 | 110/4.000 | 136/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 280/1.500 | 280/1.500 | 280/1.500 (300/1.750) |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,2 | 190 | 200 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 186 | 11,0 (11,2) | 10,2 (10,6) |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 95 | 96 (105) | 99 (105) |
Βάρος (κιλά) | 1.263 | 1.263 (1.293) | 1.263 (1.293) |